عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دمو بازی Homeworld 3: War Games تا ۱۲ فوریه در دسترس است! دانلود مود Hustle Castle - بازی هاستل کستل اندروید دانلود بازی Middle-Earth Shadow of Mordor GOTY Edition برای کامپیوتر دانلود مود Stickman Soul Fighting - بازی مبارزه با روح استیکمن اندروید دانلود Sky Raptor MOD 2.5.2 - بازی اکشن شکارچی آسمان برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   دموی بازی "Granblue Fantasy: Relink" در تاریخ 12 ژانویه منتشر می‌شود

دموی بازی "Granblue Fantasy: Relink" در تاریخ 12 ژانویه منتشر می‌شود

دموی بازی \"Granblue Fantasy: Relink\" در تاریخ 12 ژانویه منتشر می‌شود طبق گزارش‌ها، دموی بازی \"Granblue Fantasy: Relink\" در تاریخ 12 ژانویه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌ا

دموی بازی

دموی بازی "Granblue Fantasy: Relink" در تاریخ 12 ژانویه منتشر می‌شود

طبق گزارش‌ها، دموی بازی "Granblue Fantasy: Relink" در تاریخ 12 ژانویه برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. این دمو شامل سه حالت مختلف و نزدیک به یک دوجین کاراکتر خواهد بود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بخش ابتدایی داستان بازی را تجربه کنند.

در حالت اول، بازیکنان می‌توانند داستان بازی را از ابتدای آن تجربه کنند. در حالت دوم، بازیکنان می‌توانند در یک مأموریت تک‌نفره شرکت کنند. در حالت سوم، بازیکنان می‌توانند با دوستان خود در یک مأموریت چندنفره همکاری کنند.

بازی "Granblue Fantasy: Relink" یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که بر اساس بازی موبایل "Granblue Fantasy" ساخته شده است. این بازی در دنیایی فانتزی اتفاق می‌افتد و بازیکنان در آن کنترل یک تیم از ماجراجویان را بر عهده می‌گیرند.

بازی "Granblue Fantasy: Relink" در تاریخ 1 فوریه 2024 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دموی بازی "Granblue Fantasy: Relink" در تاریخ 12 ژانویه منتشر می‌شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش