عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Dark Souls III برای کامپیوتر دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود بازی Senuas Saga Hellblade II برای کامپیوتر دانلود بازی شبیه سازی Kebab Chefs برای کامپیوتر دانلود مود Piano Fire 1.0.165 - بازی پیانوی آتشین اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Alone in the Dark: کاوش و معماها در گیم پلی جدید به نمایش گذاشته شد

Alone in the Dark: کاوش و معماها در گیم پلی جدید به نمایش گذاشته شد

Alone in the Dark: کاوش و معماها در گیم پلی جدید به نمایش گذاشته شد در گزارشی جدید از وبسایت GamingBolt، گیم پلی جدیدی از بازی Alone in the Dark منتشر شده است که در آن مکان های مختلفی از بازی و همچنی

Alone in the Dark: کاوش و معماها در گیم پلی جدید به نمایش گذاشته شد

Alone in the Dark: کاوش و معماها در گیم پلی جدید به نمایش گذاشته شد

در گزارشی جدید از وبسایت GamingBolt، گیم پلی جدیدی از بازی Alone in the Dark منتشر شده است که در آن مکان های مختلفی از بازی و همچنین انواع مختلفی از معماها به نمایش گذاشته شده است. این گیم پلی جدید نشان می دهد که Alone in the Dark یک بازی ترسناک و معمایی است که بر اساس حس کنجکاوی و اکتشاف بازیکنان متمرکز است.

در این گیم پلی، بازیکنان می توانند محیط های تاریک و مرموز بازی را کاوش کنند و با انواع مختلفی از موجودات ترسناک روبرو شوند. آنها همچنین باید معماهای پیچیده ای را حل کنند تا بتوانند به جلو حرکت کنند.

طراحان بازی Alone in the Dark گفته اند که آنها می خواهند بازی را به گونه ای طراحی کنند که بازیکنان احساس کنند تحت تعقیب هستند و هر لحظه ممکن است با یک خطر روبرو شوند. آنها همچنین گفته اند که آنها می خواهند بازیکنان را به کاوش محیط بازی و حل معماها ترغیب کنند.

Alone in the Dark قرار است در تاریخ 23 فوریه 2024 برای کنسول های PlayStation 5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود. بازی همچنین در سرویس اشتراکی Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

در یوتیوب ببینید

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Alone in the Dark: کاوش و معماها در گیم پلی جدید به نمایش گذاشته شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش