عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Race Max Pro ریس مکس پرو برای اندروید دانلود مود بازی Car Real Simulator برای اندروید به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد دانلود مود بازی Truck Simulator Offroad 2 برای اندروید دانلود بازی FOREWARNED برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Son and Bone توسط سازنده Quantum Error برای PS5 معرفی شد

Son and Bone توسط سازنده Quantum Error برای PS5 معرفی شد

Son and Bone توسط سازنده Quantum Error برای ps5 معرفی شد شرکت TeamKill Media، توسعه‌دهنده بازی Quantum Error، اخیراً بازی جدیدی به نام Son and Bone را برای کنسول PlayStation 5 معرفی کرده است. ای

Son and Bone توسط سازنده Quantum Error برای PS5 معرفی شد

Son and Bone توسط سازنده Quantum Error برای ps5 معرفی شد

شرکت TeamKill Media، توسعه‌دهنده بازی Quantum Error، اخیراً بازی جدیدی به نام Son and Bone را برای کنسول PlayStation 5 معرفی کرده است. این بازی یک بازی تیراندازی اول شخص با مضمون دایناسورها است که قرار است در سال 2024 منتشر شود.

در Son and Bone، شما نقش یک کلانتر به نام Sam Judge را بازی می‌کنید که برای نجات یک گروگان و مجازات دزدان باند به یک مزرعه در Patchwork، MT حمله می‌کند. اما در طول ماموریت، او به یک دنیای پر از دایناسورها منتقل می‌شود و باید برای زنده ماندن و بازگشت به زمین بجنگد.

بازی Son and Bone دارای گیم‌پلی اکشن و سریع است و بازیکنان می‌توانند از انواع سلاح‌ها برای مقابله با دایناسورها استفاده کنند. همچنین، بازی دارای محیط‌های متنوع و متنوعی است که بازیکنان می‌توانند در آن کاوش کنند.

توسعه‌دهنده بازی Quantum Error، TeamKill Media، به نظر می‌رسد که با Son and Bone یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را برای طرفداران بازی‌های اکشن اول شخص با مضمون دایناسورها ارائه خواهد داد. بازیکنان می‌توانند منتظر باشند که این بازی را در سال 2024 برای کنسول PlayStation 5 تجربه کنند.

در یوتیوب ببینید

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Son and Bone توسط سازنده Quantum Error برای PS5 معرفی شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش