عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
تریلر جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown محیط‌های ترسناک و دشمنان را به تصویر می‌کشد دانلود Catch And Shoot 1.12 - بازی بگیر و شلیک کن برای اندروید + مود دانلود پچ فارسی ساز بازی Remothered: Broken Porcelain برای کامل شدن Persona 3 Reload به Episode Aigis نیاز است دانلود مود بازی Road of Kings برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فصل سوم Diablo 4 در تاریخ 23 ژانویه آغاز می شود

فصل سوم Diablo 4 در تاریخ 23 ژانویه آغاز می شود

فصل سوم Diablo 4 در تاریخ 23 ژانویه آغاز می شود بلیزارد Entertainment اعلام کرد که فصل سوم Diablo 4 در تاریخ 23 ژانویه برای PC، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S آغاز می شود. ا

فصل سوم Diablo 4 در تاریخ 23 ژانویه آغاز می شود

فصل سوم Diablo 4 در تاریخ 23 ژانویه آغاز می شود

بلیزارد Entertainment اعلام کرد که فصل سوم Diablo 4 در تاریخ 23 ژانویه برای PC، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S آغاز می شود. این فصل جدید شامل یک قهرمان جدید، یک مکان جدید، یک حالت جدید و موارد دیگر خواهد بود.

قهرمان جدید، "The Necromancer"، یک کلاس کلاسیک Diablo است که توانایی کنترل ارتش مردگان را دارد. Necromancer می تواند از طلسم ها و قدرت های خود برای نابودی دشمنان و محافظت از هم تیمی های خود استفاده کند.

مکان جدید، "The Pit of Bones"، یک منطقه پر از خطرات و چالش ها است. بازیکنان باید از هوش و مهارت خود برای زنده ماندن در این منطقه استفاده کنند.

حالت جدید، "The Ladder"، یک حالت رقابتی است که بازیکنان را برای رسیدن به رتبه برتر در برابر یکدیگر قرار می دهد. بازیکنان در این حالت می توانند از تجهیزات و مهارت های خود برای شکست دادن دشمنان و صعود در رتبه ها استفاده کنند.

در اینجا خلاصه ای از ویژگی های جدید فصل 3 Diablo 4 آورده شده است:

  • قهرمان جدید: The Necromancer

  • مکان جدید: The Pit of Bones

  • حالت جدید: The Ladder

فصل 3 Diablo 4 یک به روز رسانی بزرگ برای بازی است که محتوای جدید و هیجان انگیز زیادی را به آن اضافه می کند. بازیکنان می توانند منتظر باشند که در تاریخ 23 ژانویه از این فصل جدید لذت ببرند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فصل سوم Diablo 4 در تاریخ 23 ژانویه آغاز می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش