عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Dawnwalker، اولین پروژه AAA استودیوی Rebel Wolves است دانلود بازی Nocturnal Enhanced Edition برای کامپیوتر دانلود Cover Fire 1.24.12 - بازی تیراندازی آفلاین پوشش آتش + مود دانلود ePSXe 2.0.5 - بهترین شبیه ساز بازی های پلی استیشن 1 دانلود Gravity Rider Zero 1.43.15 - بازی مسابقه در گرانش صفر اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Minecraft Legends دیگر به‌روزرسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد

Minecraft Legends دیگر به‌روزرسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد

Minecraft Legends دیگر به‌روزرسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد در 11 ژانویه 2024، Mojang Studios اعلام کرد که Minecraft Legends دیگر به روز رسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد. این خبر برای طرفداران بازی

Minecraft Legends دیگر به‌روزرسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد

Minecraft Legends دیگر به‌روزرسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد

در 11 ژانویه 2024، Mojang Studios اعلام کرد که Minecraft Legends دیگر به روز رسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد. این خبر برای طرفداران بازی که مشتاق تجربه محتوای جدید بودند، ناامید کننده خواهد بود.

Mojang Studios توضیح داد که تصمیم آنها برای عدم انتشار به روز رسانی های جدید برای Minecraft Legends مربوط به تمرکز آنها بر روی توسعه بازی های دیگر است. آنها می خواهند منابع خود را بر روی بازی های جدیدتر مانند Minecraft Legends: The Wild Update متمرکز کنند.

Mojang Studios همچنین گفت که به طور فعال از Minecraft Legends پشتیبانی خواهد کرد و هر گونه مشکلی را که بازیکنان گزارش می دهند، برطرف خواهد کرد. با این حال، هیچ محتوای جدیدی برای بازی اضافه نخواهد شد.

در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای پایان پشتیبانی از Minecraft Legends اعلام نشده است. اما بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که پشتیبانی از بازی در سال 2024 پایان یابد.

در حالی که این خبر ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد، اما Mojang Studios در تلاش است تا بهترین تجربه ممکن را برای بازیکنان Minecraft Legends فراهم کند. آنها می خواهند مطمئن شوند که بازیکنان می توانند از بازی لذت ببرند حتی اگر هیچ محتوای جدیدی اضافه نشود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Minecraft Legends دیگر به‌روزرسانی جدیدی دریافت نخواهد کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش