عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Survival Fountain of Youth برای کامپیوتر بلیزارد نقشه راه به‌روزرسانی‌های World of Warcraft را برای سال 2024 به‌صورت دقیق شرح داد بازی Death Stranding بیش از 16 میلیون بازیکن دارد دانلود مود بازی Truckers of Europe 3 برای اندروید دانلود بازی جنرال Command & Conquer Generals 1 برای کامپیوتر + نسخه فارسی
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   نسخه Early Access بازی Palworld از PvP و Crossplay پشتیبانی نمی کند

نسخه Early Access بازی Palworld از PvP و Crossplay پشتیبانی نمی کند

نسخه Early Access بازی Palworld از PvP و Crossplay پشتیبانی نمی کند در مقاله ای جدید در وب سایت GamingBolt، اعلام شد که نسخه Early Access بازی Palworld از PvP و Crossplay پشتیبانی نخواهد کرد. این خبر

نسخه Early Access بازی Palworld از PvP و Crossplay پشتیبانی نمی کند

نسخه Early Access بازی Palworld از PvP و Crossplay پشتیبانی نمی کند

در مقاله ای جدید در وب سایت GamingBolt، اعلام شد که نسخه Early Access بازی Palworld از PvP و Crossplay پشتیبانی نخواهد کرد. این خبر برای طرفداران بازی که مشتاق تجربه PvP و همکاری با بازیکنان دیگر در پلتفرم های مختلف هستند، ناامید کننده خواهد بود.

توسعه دهنده بازی، Pocketpair، توضیح داد که تصمیم آنها برای عدم پشتیبانی از PvP و Crossplay در نسخه Early Access مربوط به تمرکز آنها بر روی بهبود تجربه تک نفره بازی است. آنها می خواهند مطمئن شوند که بازیکنان می توانند به راحتی بازی را تجربه کنند و با Pals خود ارتباط برقرار کنند قبل از اینکه ویژگی های PvP و Crossplay را در مراحل بعدی توسعه اضافه کنند.

با این حال، Pocketpair قول داده است که در آینده نزدیک PvP و Crossplay را به بازی اضافه کنند. آنها می گویند که این ویژگی ها را به طور کامل آزمایش خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که یک تجربه سرگرم کننده و عادلانه برای همه بازیکنان فراهم می کنند.

در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای اضافه شدن PvP و Crossplay به Palworld اعلام نشده است. اما بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که این ویژگی ها در مراحل بعدی توسعه بازی اضافه شوند.

در حالی که این خبر ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد، اما Pocketpair در تلاش است تا کیفیت بازی را در نسخه Early Access تضمین کند. آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که بازیکنان می توانند تجربه کاملی از بازی را داشته باشند قبل از اینکه ویژگی های جدیدی مانند PvP و Crossplay اضافه شوند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

نسخه Early Access بازی Palworld از PvP و Crossplay پشتیبانی نمی کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش