عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
بازی Star Wars Outlaws در اواخر سال 2024 منتشر می شود God of War Ragnarok: Valhalla به عنوان DLC رایگان در دسترس است دانلود بازی TMNT Arcade Wrath of the Mutants برای کامپیوتر دانلود Overcrowded Tycoon 2.22.0 - بازی مدیریت شهربازی اندروید + مود دانلود Rust v2546 Waves Of Change - بازی آنلاین
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   کمپین بازاریابی Silent Hill 2 Remake به زودی آغاز خواهد شد

کمپین بازاریابی Silent Hill 2 Remake به زودی آغاز خواهد شد

کمپین بازاریابی Silent Hill 2 Remake به زودی آغاز خواهد شد طبق گزارشی از وبسایت گیمینگ بولت، Piotr Babieno، مدیر عامل Bloober Team، اعلام کرد که کمپین بازاریابی بازی Silent Hill 2 Remake \"به زودی\" آغ

کمپین بازاریابی Silent Hill 2 Remake به زودی آغاز خواهد شد

کمپین بازاریابی Silent Hill 2 Remake به زودی آغاز خواهد شد

طبق گزارشی از وبسایت گیمینگ بولت، Piotr Babieno، مدیر عامل Bloober Team، اعلام کرد که کمپین بازاریابی بازی Silent Hill 2 Remake "به زودی" آغاز خواهد شد. این خبر برای طرفداران Silent Hill هیجان انگیز است زیرا نشان می دهد که بازی در مراحل توسعه پیشرفته قرار دارد و به زودی در دسترس خواهد بود.

Babieno توضیح داد که Bloober Team می خواهد مطمئن شود که کمپین بازاریابی Silent Hill 2 Remake "دقیق و با کیفیت بالا" باشد و از ایجاد انتظارات غیرواقعی برای بازیکنان اجتناب کند. او همچنین گفت که تیم قصد دارد از این کمپین برای نشان دادن "احترام عمیق خود" به مجموعه Silent Hill استفاده کند.

در حال حاضر، تاریخ انتشار دقیقی برای Silent Hill 2 Remake اعلام نشده است، اما Babieno گفت که بازی در "آینده نزدیک" منتشر خواهد شد. او همچنین اشاره کرد که Bloober Team قصد دارد بازی را برای پلتفرم های متعدد منتشر کند، اما جزئیات بیشتری در مورد این موضوع در دسترس نیست.

Silent Hill 2 یکی از بهترین بازی های ترسناک تمام دوران است و طرفداران بسیاری مشتاق هستند تا نسخه بازسازی شده آن را بازی کنند. با توجه به تجربه Bloober Team در ساخت بازی های ترسناک مانند Blair Witch و Layers of Fear، انتظار می رود که Silent Hill 2 Remake یک بازی ترسناک با کیفیت بالا و ترسناک باشد.

با اعلام آغاز کمپین بازاریابی، انتظار می رود که در هفته های آینده اخبار بیشتری در مورد Silent Hill 2 Remake منتشر شود. بازیکنان می توانند با دنبال کردن صفحه رسمی Bloober Team در توییتر از آخرین اخبار در مورد بازی مطلع شوند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

کمپین بازاریابی Silent Hill 2 Remake به زودی آغاز خواهد شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش