عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شایعه: احتمال معرفی نسخه PC بازی Ghost of Tsushima در 5 مارس دانلود مود Evil Lands MOD 2.9.0 - هک بازی اکشن و نقش آفرینی جزایر شیطان برای اندروید دانلود بازی Goat Simulator 3 برای کامپیوتر دانلود مود بازی جنگ کاغذی Paper War 2 برای اندروید دانلود مود بازی Fun Race 3D برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad شامل Arkham و شهر گاتهام می شود

شایعه: محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad شامل Arkham و شهر گاتهام می شود

شایعه: محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League شامل Arkham و شهر گاتهام می شود طبق گزارشی از وبسایت GamingBolt، محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

شایعه: محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad شامل Arkham و شهر گاتهام می شود

شایعه: محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League شامل Arkham و شهر گاتهام می شود

طبق گزارشی از وبسایت GamingBolt، محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League ممکن است شامل Arkham Asylum و شهر گاتهام باشد. این خبر بر اساس شایعاتی است که در اینترنت منتشر شده است و هنوز توسط WB Games تایید نشده است.

Arkham Asylum یک بیمارستان روانی در شهر گاتهام است که به محل حبس بسیاری از جنایتکاران روانی معروف تبدیل شده است. شهر گاتهام نیز معروف به شهر جنایت است و خانه بسیاری از شخصیت های شرور DC Comics مانند جوکر، دو-face و پنگوئن است.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، این بدان معناست که بازیکنان Suicide Squad: Kill the Justice League می توانند به Arkham Asylum و شهر گاتهام سفر کنند و با شخصیت های جدید و چالش های جدید روبرو شوند. این می تواند باعث شود که بازی پس از انتشار بسیار سرگرم کننده تر شود.

هنوز هیچ جزئیاتی در مورد محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر نشده است، اما انتظار می رود که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گیرد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad شامل Arkham و شهر گاتهام می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش