عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی F1 Manager 2023 تریلر داستانی جدید Judas جهان و گیم پلی آن را به نمایش می گذارد نسخه Early Access بازی Palworld از PvP و Crossplay پشتیبانی نمی کند دانلود بازی Warcraft III Reforged برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   عنوان اسپین آف بازی Control ممکن است FBC: Firebreak باشد

عنوان اسپین آف بازی Control ممکن است FBC: Firebreak باشد

عنوان اسپین آف بازی Control ممکن است FBC: Firebreak باشد عنوان اسپین آف تعاونی بازی Control ممکن است FBC: Firebreak باشد. این خبر بر اساس یک پرونده ثبت اختراع علائم تجاری جدید است که توسط Remedy Ent

عنوان اسپین آف بازی Control ممکن است FBC: Firebreak باشد

عنوان اسپین آف بازی Control ممکن است FBC: Firebreak باشد

عنوان اسپین آف تعاونی بازی Control ممکن است FBC: Firebreak باشد. این خبر بر اساس یک پرونده ثبت اختراع علائم تجاری جدید است که توسط Remedy Entertainment، توسعه دهنده بازی Control، ثبت شده است.

در این پرونده ثبت اختراع علائم تجاری، Remedy Entertainment نام FBC: Firebreak را برای بازی های ویدئویی، لباس، تولیدات صوتی، تصویری و چند رسانه ای و عکاسی ثبت کرده است. این بدان معنا است که Remedy Entertainment قصد دارد از نام FBC: Firebreak برای یک بازی ویدئویی و سایر محصولات مرتبط استفاده کند.

FBC مخفف "Federal Bureau of Control" است، که سازمان مرکزی کنترل است. Firebreak نیز نام منطقه ای در بازی Control است که از دو بخش جداگانه با استفاده از شکاف بزرگی جدا شده است.

این احتمال وجود دارد که FBC: Firebreak یک اسپین آف مستقیم از بازی Control باشد که در آن بازیکنان به عنوان عوامل FBC همکاری می کنند تا از Oldest House در برابر تهدیدات جدید محافظت کنند. همچنین ممکن است FBC: Firebreak یک بازی چند نفره مستقل باشد که در جهان Control قرار دارد.

هنوز هیچ تایید رسمی از Remedy Entertainment در مورد FBC: Firebreak وجود ندارد، اما این پرونده ثبت اختراع علائم تجاری نشان می دهد که این استودیو ممکن است در حال کار روی یک بازی جدید در جهان Control باشد. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری در مورد FBC: Firebreak در سال جاری منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

عنوان اسپین آف بازی Control ممکن است FBC: Firebreak باشد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش