عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود پچ فارسی ساز بازی Ghostrunner Project Hel دانلود Blocky Highway MOD 1.2.6 - بازی بزرگراه بلوکی برای اندروید + مود دانلود مود Offroad Outlaws - بازی قانون شکنان آفرود اندروید دانلود مود بازی Empire Kingdom: Idle Tower TD برای اندروید دانلود مود بازی CAPTAIN TSUBASA: ACE برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   343 Industries ظاهراً در حال کار روی یک بازی Halo جدید با استفاده از Unreal Engine 5 است

343 Industries ظاهراً در حال کار روی یک بازی Halo جدید با استفاده از Unreal Engine 5 است

343 Industries ظاهراً در حال کار روی یک بازی Halo جدید با استفاده از Unreal Engine 5 است در گزارشی جدید از GamingBolt، گفته می شود که 343 Industries، استودیوی پشت سری بازی های Halo، در حال توسعه یک ع

343 Industries ظاهراً در حال کار روی یک بازی Halo جدید با استفاده از Unreal Engine 5 است

343 Industries ظاهراً در حال کار روی یک بازی Halo جدید با استفاده از Unreal Engine 5 است

در گزارشی جدید از GamingBolt، گفته می شود که 343 Industries، استودیوی پشت سری بازی های Halo، در حال توسعه یک عنوان Halo جدید با استفاده از Unreal Engine 5 است. این خبر بر اساس شواهدی است که از جمله آنها به شرح زیر است:

  • یک آگهی استخدام برای یک کارگردان هنری بازی که تجربه کار با Unreal Engine 5 را دارد.

  • یک پست LinkedIn از یک طراح ارشد شخصیت که ذکر کرده است که در حال کار بر روی "Halo's next unannounced release" است.

در حالی که هیچ تایید رسمی از 343 Industries در مورد این بازی وجود ندارد، اما این شواهد نشان می دهد که این استودیو در حال کار روی چیزی جدید است. اگر این خبر صحت داشته باشد، این یک تغییر بزرگ برای سری Halo خواهد بود، زیرا آخرین نسخه اصلی بازی، Halo Infinite، با استفاده از موتور بازی Slipspace Engine توسعه یافته بود.

Unreal Engine 5 یک موتور بازی جدید و پیشرفته است که توسط Epic Games توسعه یافته است. این موتور به دلیل کیفیت گرافیکی خیره کننده و ابزارهای توسعه قدرتمند خود، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر 343 Industries واقعاً از Unreal Engine 5 برای توسعه یک بازی Halo جدید استفاده کند، می تواند منجر به یک بازی با گرافیک خیره کننده و گیم پلی هیجان انگیز شود.

در حال حاضر، هیچ چیز دیگری در مورد این بازی Halo جدید مشخص نیست، اما انتظار می رود که در سال های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

343 Industries ظاهراً در حال کار روی یک بازی Halo جدید با استفاده از Unreal Engine 5 است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش