عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
خرید ارزان اکانت سوشیال کلاب social club Grand Theft Auto V دانلود مود بازی نبرد فاتحان nabard fatehan 1.8.97 برای اندروید دانلود بازی Far Cry 4 Gold Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای کامپیوتر دانلود مود The Elder Scrolls: Blades - بازی طومارهای باستانی اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   توسعه بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید

توسعه بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید

توسعه بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید، اما در حال حاضر برنامه ای برای ساخت دنباله یا DLC وجود ندارد طبق گزارشی از وبسایت GamingBolt، بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید تا توسعه

توسعه بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید

توسعه بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید، اما در حال حاضر برنامه ای برای ساخت دنباله یا DLC وجود ندارد

طبق گزارشی از وبسایت GamingBolt، بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید تا توسعه یابد. این بازی که در حال حاضر در حال انتشار برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی است، یک بازی اکشن تیراندازی اول شخص است که بازیکنان را در نقش RoboCop قرار می‌دهد.

توسعه RoboCop: Rogue City در سال 2020 آغاز شد و تیم توسعه شامل خالق اصلی RoboCop، ادوارد نورتون، بود. تیم توسعه همچنین با MGM، شرکت صاحب حقوق RoboCop، همکاری نزدیک داشت تا اطمینان حاصل کند که بازی با نسخه اصلی فیلم مطابقت دارد.

با توجه به زمان توسعه نسبتاً طولانی RoboCop: Rogue City، انتظار می‌رفت که یک دنباله یا DLC در دست توسعه باشد، اما طبق گزارش GamingBolt، اینطور نیست. این وبسایت گزارش می‌دهد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله یا DLC وجود ندارد.

دلیل این تصمیم هنوز مشخص نیست، اما ممکن است به این دلیل باشد که تیم توسعه می‌خواهد تمرکز خود را بر روی بهبود بازی اصلی بگذارد. همچنین ممکن است این تصمیم به دلیل موفقیت تجاری بازی باشد و تیم توسعه می‌خواهد قبل از شروع ساخت دنباله، به خوبی آن را بررسی کند.

با این حال، طرفداران RoboCop هنوز امید دارند که دنباله ای برای RoboCop: Rogue City ساخته شود. در حال حاضر، تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله یا DLC وجود ندارد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

توسعه بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش