عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
dead by daylight با فصل توسعه بازی Marvel's Blade آغاز شده است دانلود مد گرافیکی Need for Speed: Underground 2 Remix کراس‌اور Final Fantasy 14 x Final Fantasy 16 در اوایل آوریل برگزار می‌شود دانلود مود بازی Alien Invasion: RPG Idle Space برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های خود است

شایعه: نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های خود است

شایعه: نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های خود است طبق گزارش جدید منتشر شده توسط GamingBolt، نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکا

شایعه: نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های خود است

شایعه: نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های خود است

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط GamingBolt، نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های محبوب خود است. این خبر حاکی از آن است که نینتندو قصد دارد از استعدادهای توسعه‌دهندگان مستقل برای گسترش جهان بازی‌های خود و جذب مخاطبان جدید استفاده کند.

در حالی که نام این سه توسعه‌دهنده مستقل مشخص نشده است، گفته می‌شود که آنها از شرکت‌های شناخته‌شده در صنعت بازی هستند و تجربه زیادی در ساخت بازی‌های با کیفیت بالا دارند. انتظار می‌رود که این همکاری‌ها منجر به تولید بازی‌های جدید و هیجان‌انگیزی شود که از IP های محبوب نینتندو استفاده خواهند کرد.

استودیوهای مستقلی که در حال مذاکره با نینتندو هستند، عبارتند از:

  • استودیوی Double Fine Productions، سازنده بازی‌هایی مانند Psychonauts و Broken Age.
  • استودیوی Klei Entertainment، سازنده بازی‌هایی مانند Don't Starve و Invisible Inc.
  • استودیوی Devolver Digital، ناشر بازی‌هایی مانند Hotline Miami و Gris.

این خبر برای طرفداران نینتندو بسیار هیجان‌انگیز است، زیرا نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال نوآوری و گسترش جهان بازی‌های خود است. همچنین، این همکاری‌ها ممکن است به جذب مخاطبان جدید به بازی‌های نینتندو کمک کند.

در حال حاضر، جزئیات بیشتری در مورد این همکاری‌ها در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری منتشر شود. با این حال، می‌توان حدس زد که این بازی‌ها از IP های محبوبی مانند Super Mario، The Legend of Zelda و Pokémon استفاده خواهند کرد.

این اقدام نینتندو نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال حفظ جایگاه خود به عنوان یکی از رهبران صنعت بازی است. با همکاری با توسعه‌دهندگان مستقل، نینتندو می‌تواند به تولید بازی‌های بیشتر و با کیفیت بالاتر بپردازد و از این طریق رضایت طرفداران خود را جلب کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های خود است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش