عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Crypt of the NecroDancer – Hatsune Miku برای کامپیوتر ویدیو گیم‌پلی Prince of Persia: The Lost Crown، دنیای پیچیده Metroidvania خود را به نمایش می‌گذارد دانلود بازی CALCIO SERIE A 1998 1999 WINNING ELEVEN 2002 برای پلی استیشن 1 دانلود مود بازی Yalghaar یالگر برای اندروید دانلود مود بازی SkillTwins Football 2 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Palworld وارد Game Pass و دسترسی زودهنگام می شود

Palworld وارد Game Pass و دسترسی زودهنگام می شود

Palworld وارد Game Pass و دسترسی زودهنگام می شود بازی مورد انتظار Palworld در تاریخ 19 ژانویه در حالت دسترسی زودهنگام در Steam منتشر خواهد شد. اما این تنها پلتفرمی نیست که Palworld در آن منتشر خواهد

Palworld وارد Game Pass و دسترسی زودهنگام می شود

Palworld وارد Game Pass و دسترسی زودهنگام می شود

بازی مورد انتظار Palworld در تاریخ 19 ژانویه در حالت دسترسی زودهنگام در Steam منتشر خواهد شد. اما این تنها پلتفرمی نیست که Palworld در آن منتشر خواهد شد. توسعه دهندگان بازی اعلام کرده اند که Palworld نیز در روز عرضه در Xbox Game Pass و PC Game Pass در دسترس خواهد بود.

Palworld یک بازی نقش آفرینی و شبیه سازی است که در آن بازیکنان می توانند با حیواناتی به نام Pals دوست شوند و آنها را همراه خود در سفرهای ماجراجویانه خود داشته باشند. Pals می توانند به بازیکنان در انجام کارهای مختلف کمک کنند، از جمع آوری منابع گرفته تا مبارزه با دشمنان.

در حالت دسترسی زودهنگام، Palworld شامل بیش از 100 Pal مختلف، یک جهان باز وسیع، بیش از 350 آیتم و بیش از 70 نوع ساختمان خواهد بود. توسعه دهندگان همچنین اعلام کرده اند که به طور فعال در حال کار بر روی بازی هستند و در آینده نزدیک ویژگی های جدیدی را اضافه خواهند کرد.

با توجه به اینکه Palworld در Game Pass در دسترس خواهد بود، بازیکنان می توانند بازی را بدون هیچ هزینه ای امتحان کنند. این یک فرصت عالی برای بازیکنانی است که می خواهند بازی را امتحان کنند و ببینند که آیا آن را دوست دارند یا خیر.

ویژگــی های بازی
    بیش از 100 Pal مختلف برای جمع آوری و دوست شدن
    جهان باز گسترده برای کاوش
    بیش از 350 آیتم برای ساخت و استفاده
    بیش از 70 نوع ساختمان برای ساختن خانه و پایگاه خود
    سیستم مبارزه عمیق با طیف وسیعی از توانایی ها
    امکان پرورش و آموزش Pals خود
    چندین فعالیت جانبی برای انجام
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Palworld وارد Game Pass و دسترسی زودهنگام می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش