عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Nexus 5X برای کامپیوتر مجموعه Master Metal Gear Solid: نسخه 1.4.0 برای PC منتشر شد Granblue Fantasy Versus: Rising منتشر شد دانلود بازی PAYDAY 3 – Gold Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Battlesector برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   آخرین تریلر Tekken 8 داستان کامل سری را تا به امروز توضیح می دهد

آخرین تریلر Tekken 8 داستان کامل سری را تا به امروز توضیح می دهد

آخرین تریلر Tekken 8 داستان کامل سری را تا به امروز توضیح می دهد آخرین تریلر Tekken 8 داستان فرانچایز را تا به امروز توضیح می دهد. این تریلر که در جریان رویداد The Game Awards 2023 منتشر شد، داستان ش

آخرین تریلر Tekken 8 داستان کامل سری را تا به امروز توضیح می دهد

آخرین تریلر Tekken 8 داستان کامل سری را تا به امروز توضیح می دهد

آخرین تریلر Tekken 8 داستان فرانچایز را تا به امروز توضیح می دهد. این تریلر که در جریان رویداد The Game Awards 2023 منتشر شد، داستان شخصیت های اصلی بازی، از جمله Heihachi Mishima، Kazuya Mishima و Jin Kazama را روایت می کند.

تریلر با معرفی Heihachi Mishima آغاز می شود. Heihachi یک جنگجوی قدرتمند است که برای کنترل شرکت Mishima Zaibatsu تلاش می کند. او پسر خود، Kazuya، را به کوه یخ فرستاد تا او را بکشد، اما Kazuya زنده ماند و با قدرت شیطانی خود به پدرش حمله کرد.

در مبارزه بین Heihachi و Kazuya، Heihachi شکست خورد و Kazuya او را به درون آتش انداخت. Heihachi اما زنده ماند و دوباره برای کنترل شرکت Mishima بازگشت.

Kazuya نیز زنده ماند و با قدرت شیطانی خود تبدیل به یک جنگجوی بی رحم شد. او تلاش کرد تا جهان را به آتش بکشد، اما Jin Kazama، پسر Kazuya، او را متوقف کرد.

Jin Kazama به عنوان قهرمان جدید Tekken انتخاب شد، اما او نیز به قدرت شیطانی خود تسلیم شد. او تلاش کرد تا جهان را به آتش بکشد، اما Heihachi Mishima، پدربزرگش، او را متوقف کرد.

تریلر با این جمله پایان می یابد: "داستان Tekken به پایان نرسیده است." این جمله نشان می دهد که Tekken 8 داستان فرانچایز را ادامه خواهد داد و شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود.

Tekken 8 برای انتشار در سال 2024 برای کنسول های PlayStation 5 و Xbox Series X/S برنامه ریزی شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

آخرین تریلر Tekken 8 داستان کامل سری را تا به امروز توضیح می دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش