عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Palworld ممکن است به PS5 بیاید دانلود بازی Mr Prepper – Animal Farm برای کامپیوتر دانلود بازی Terminator Dark Fate Defiance برای کامپیوتر دانلود Stickman vs Zombies 1.5.35 - بازی استیکمن علیه زامبی اندروید + مود دانلود بازی HITMAN 3 Deluxe Edition برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فیلم The Legend of Zelda داستانی شگفت انگیز دارد

فیلم The Legend of Zelda داستانی شگفت انگیز دارد

فیلم The Legend of Zelda داستانی شگفت انگیز دارد مدیر عامل سونی، کنیچیرو هیرادا، در جریان کنفرانس CES 2024 خود، اظهار داشت که فیلم The Legend of Zelda یک \"داستان شگفت انگیز از ماجراجویی و کشف\" خواهد

فیلم The Legend of Zelda داستانی شگفت انگیز دارد

فیلم The Legend of Zelda داستانی شگفت انگیز دارد

مدیر عامل سونی، کنیچیرو هیرادا، در جریان کنفرانس CES 2024 خود، اظهار داشت که فیلم The Legend of Zelda یک "داستان شگفت انگیز از ماجراجویی و کشف" خواهد بود.

هیرادا در مورد جزئیات بیشتر این فیلم اطلاعاتی ارائه نکرد، اما گفت که سونی "با اشتیاق" این پروژه را دنبال می کند و امیدوار است که بتواند فیلمی با کیفیت بالا و وفادار به دنیای بازی ارائه دهد.

این خبر برای طرفداران بازی The Legend of Zelda بسیار هیجان انگیز است، زیرا نشان می دهد که این فرنچایز در رسانه های جدیدی گسترش می یابد. The Legend of Zelda یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین سری بازی های ویدیویی در جهان است. این بازی در یک جهان فانتزی جریان دارد و بازیکنان کنترل Link را بر عهده دارند، یک قهرمان جوان که باید Hyrule را از شر شرور متوقف کند.

اولین بازی The Legend of Zelda در سال 1986 برای کنسول Nintendo Entertainment System منتشر شد. از آن زمان تاکنون، بیش از 360 میلیون نسخه از این بازی در سراسر جهان فروخته شده است. آخرین بازی این سری، The Legend of Zelda: Breath of the Wild، در سال 2017 برای کنسول Nintendo Switch منتشر شد. این بازی یکی از تحسین شده ترین بازی های ویدیویی تمام دوران است.

هیرادا گفت که فیلم The Legend of Zelda برای مخاطبان جهانی ساخته خواهد شد و امیدوار است که بتواند بازیبازان جدیدی را به این فرنچایز جذب کند. او همچنین گفت که سونی با همکاری نزدیک با Nintendo برای ساخت این فیلم همکاری خواهد کرد.

این خبر برای طرفداران Nintendo نیز بسیار هیجان انگیز است، زیرا نشان می دهد که این شرکت قصد دارد با سونی همکاری کند تا بازی های خود را به رسانه های جدیدی گسترش دهد. Nintendo در گذشته با شرکت های دیگر مانند دیزنی و Universal همکاری کرده است تا فیلم های اقتباسی از بازی های خود را تولید کند.

امیدواریم که فیلم The Legend of Zelda بتواند به اندازه بازی های اصلی موفق باشد و به یک موفقیت بزرگ برای سونی و Nintendo تبدیل شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فیلم The Legend of Zelda داستانی شگفت انگیز دارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش