عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Bike Racing GT Spider Moto 1.23 - بازی موتورسواری ابرقهرمانان اندروید + مود دانلود مد StarHammer برای بازی C&C: Generals Zero Hour تریلر OD به بازی Silent Hills لغو شده Hideo Kojima اشاره دارد دانلود مود بازی ZOOBA 4.40.1 زوبا برای اندروید به‌روزرسانی جدید Diablo 4 سیستم ساخت آیتم‌های Uber Unique را معرفی می‌کند
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فیلم Gravity Rush توسط سونی در CES 2024 به نمایش درآمد

فیلم Gravity Rush توسط سونی در CES 2024 به نمایش درآمد

فیلم Gravity Rush توسط سونی در CES 2024 به نمایش درآمد به گزارش گیمینگ بولت، سونی در جریان کنفرانس CES 2024 خود، به طور خلاصه از یک فیلم بر اساس بازی Gravity Rush پرده برداری کرد. این فیلم توسط استود

فیلم Gravity Rush توسط سونی در CES 2024 به نمایش درآمد

فیلم Gravity Rush توسط سونی در CES 2024 به نمایش درآمد

به گزارش گیمینگ بولت، سونی در جریان کنفرانس CES 2024 خود، به طور خلاصه از یک فیلم بر اساس بازی Gravity Rush پرده برداری کرد. این فیلم توسط استودیو انیمیشن آمریکایی BONES تولید خواهد شد.

در این تریلر کوتاه، شخصیت اصلی بازی، Kat، در حال پرواز در آسمان شهر Gravity Rush دیده می شود. او سپس با یک موجود بیگانه قدرتمند مبارزه می کند.

سونی در مورد جزئیات بیشتر این فیلم، مانند تاریخ انتشار یا بازیگران آن، اطلاعاتی ارائه نکرد. با این حال، این شرکت گفت که این فیلم "یک ماجراجویی حماسی و پر از اکشن خواهد بود که دنیای Gravity Rush را به شکلی جدید به تصویر می کشد."

این خبر برای طرفداران بازی Gravity Rush بسیار هیجان انگیز است، زیرا نشان می دهد که این فرنچایز در رسانه های جدیدی گسترش می یابد. Gravity Rush یک بازی اکشن ماجراجویی است که در یک جهان فانتزی جریان دارد. بازیکنان کنترل Kat را بر عهده دارند، یک دختر جوان که توانایی کنترل گرانش را دارد.

این بازی در سال 2012 برای PlayStation Vita منتشر شد و سپس در سال 2015 برای PlayStation 4 منتشر شد. یک دنباله برای این بازی، Gravity Rush 2، در سال 2017 برای PlayStation 4 منتشر شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فیلم Gravity Rush توسط سونی در CES 2024 به نمایش درآمد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش