عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Cat Snack Bar 1.0.80 - بازی اسنک بار گربه اندروید + مود دانلود مود بازی Coco Valley: Farm Adventure برای اندروید دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی My Time at Sandrock دانلود پچ فارسی ساز بازی Hellblade Senuas Sacrifice Enhanced
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   سریال های God of War و Horizon در مرحله نگارش فیلمنامه هستند

سریال های God of War و Horizon در مرحله نگارش فیلمنامه هستند

سریال های God of War و Horizon در مرحله نگارش فیلمنامه هستند سونی تأیید کرده است که سریال های تلویزیونی God of War و Horizon در حال حاضر در مرحله نوشتن هستند. این دو سریال قرار است توسط سونی پیکچرز

سریال های God of War و Horizon در مرحله نگارش فیلمنامه هستند

سریال های God of War و Horizon در مرحله نگارش فیلمنامه هستند

سونی تأیید کرده است که سریال های تلویزیونی God of War و Horizon در حال حاضر در مرحله نوشتن هستند. این دو سریال قرار است توسط سونی پیکچرز تلوزیون ساخته شوند، همان استودیویی که سریال های تلویزیونی The Last of Us و Twisted Metal را ساخته است.

این خبر در جریان کنفرانس CES 2024 سونی اعلام شد. در حالی که سونی جزئیات بیشتری در مورد این دو سریال ارائه نکرد، اما گفت که آنها "با همان سطح تعهد و مراقبتی ساخته خواهند شد که برای The Last of Us انجام دادیم."

سریال God of War قرار است بر روی داستان Kratos و پسرش Atreus تمرکز کند، در حالی که سریال Horizon بر روی داستان Aloy، یک شکارچی در یک دنیای پسا آخرالزمانی تمرکز خواهد کرد.

سونی همچنین تأیید کرد که این دو سریال برای پلتفرم های پخش جریانی عرضه خواهند شد. با این حال، مشخص نیست که آنها در چه پلتفرم هایی عرضه خواهند شد.

این خبر برای طرفداران این دو فرنچایز هیجان انگیز است، زیرا نشان می دهد که سونی قصد دارد آنها را به رسانه های جدیدی گسترش دهد. امیدواریم که این سریال ها به اندازه بازی های اصلی موفق باشند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

سریال های God of War و Horizon در مرحله نگارش فیلمنامه هستند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش