Dragon's Dogma 2 از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود
به گزارش گیمینگ بولت، Dragon's Dogma 2، دنباله بازی نقشآفرینی و اکشن محبوب Dragon's Dogma، از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود. این خبر در جریان کنفرانس CES 2024 اعلام شد.
Ray Tracing یک فناوری گرافیکی است که به بازیها ظاهری زیباتر و واقعگرایانهتر میبخشد. این فناوری با شبیهسازی رفتار نور در دنیای واقعی، باعث میشود که بازیها روشنایی، سایهها و بازتابهای بسیار دقیقتری داشته باشند.
Nvidia DLSS 3.0 یک فناوری هوش مصنوعی است که میتواند عملکرد بازیها را با افزایش نرخ فریم بدون کاهش کیفیت تصویر بهبود بخشد. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی، وضوح تصویر را کاهش میدهد و سپس آن را بازسازی میکند تا کیفیت تصویر مشابه وضوح اصلی را حفظ کند.
توسعهدهندگان Dragon's Dogma 2 گفتهاند که این بازی از Ray Tracing برای بهبود انعکاسها، سایهها و سایر جلوههای بصری استفاده خواهد کرد. همچنین، این بازی از Nvidia DLSS 3.0 برای بهبود عملکرد بازی استفاده خواهد کرد.
Dragon's Dogma 2 در تاریخ 22 مارس سال 2024 برای PC، PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.