عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مجموعه بزرگ مپ های بازی جنگ های صلیبی خرید ارزان چیت اختصاصی و اورجینال ESCAPE FROM TARKOV دانلود مد Rise of the Reds برای بازی C&C: Generals Zero Hour دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر دانلود بازی Assassins Creed Origins The Curse of the Pharaohs برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Dragon's Dogma 2 از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود

Dragon's Dogma 2 از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود

Dragon's Dogma 2 از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود به گزارش گیمینگ بولت، Dragon's Dogma 2، دنباله بازی نقش‌آفرینی و اکشن محبوب Dragon's Dogma، از پشتیبانی R

Dragon's Dogma 2 از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود

Dragon's Dogma 2 از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود

به گزارش گیمینگ بولت، Dragon's Dogma 2، دنباله بازی نقش‌آفرینی و اکشن محبوب Dragon's Dogma، از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود. این خبر در جریان کنفرانس CES 2024 اعلام شد.

Ray Tracing یک فناوری گرافیکی است که به بازی‌ها ظاهری زیباتر و واقع‌گرایانه‌تر می‌بخشد. این فناوری با شبیه‌سازی رفتار نور در دنیای واقعی، باعث می‌شود که بازی‌ها روشنایی، سایه‌ها و بازتاب‌های بسیار دقیق‌تری داشته باشند.

Nvidia DLSS 3.0 یک فناوری هوش مصنوعی است که می‌تواند عملکرد بازی‌ها را با افزایش نرخ فریم بدون کاهش کیفیت تصویر بهبود بخشد. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی، وضوح تصویر را کاهش می‌دهد و سپس آن را بازسازی می‌کند تا کیفیت تصویر مشابه وضوح اصلی را حفظ کند.

توسعه‌دهندگان Dragon's Dogma 2 گفته‌اند که این بازی از Ray Tracing برای بهبود انعکاس‌ها، سایه‌ها و سایر جلوه‌های بصری استفاده خواهد کرد. همچنین، این بازی از Nvidia DLSS 3.0 برای بهبود عملکرد بازی استفاده خواهد کرد.

Dragon's Dogma 2 در تاریخ 22 مارس سال 2024 برای PC، PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Dragon's Dogma 2 از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش