عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود TheoTown - بازی جذاب و شبیه سازی شهرسازی اندروید دانلود Roll the Ball 23.31128.00 - بازی چرخاندن توپ برای اندروید + مود دانلود مود بازی Live or Die برای اندروید دانلود مود و هک بازی کلش Clash of Clans برای اندروید دانلود بازی Subway Surfers v3.16.1 موج سواران مترو برای اندروید + نسخه مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Diablo 4 در ماه مارس از پشتیبانی Ray Tracing برخوردار می شود

Diablo 4 در ماه مارس از پشتیبانی Ray Tracing برخوردار می شود

Diablo 4 در ماه مارس از پشتیبانی Ray Tracing برخوردار می شود Diablo 4، بازی نقش‌آفرینی و اکشن مورد انتظار، قرار است در ماه مارس از پشتیبانی Ray Tracing برخوردار شود. این خبر در جریان کنفرانس CES

Diablo 4 در ماه مارس از پشتیبانی Ray Tracing برخوردار می شود

Diablo 4 در ماه مارس از پشتیبانی Ray Tracing برخوردار می شود

Diablo 4، بازی نقش‌آفرینی و اکشن مورد انتظار، قرار است در ماه مارس از پشتیبانی Ray Tracing برخوردار شود. این خبر در جریان کنفرانس CES 2024 اعلام شد.

در جریان این کنفرانس، یک تریلر جدید از Diablo 4 منتشر شد که ویژگی‌های Ray Tracing این بازی را به نمایش می‌گذارد. این ویژگی‌ها شامل انعکاس‌های Ray Tracing، سایه‌های Ray Tracing و سایر جلوه‌های بصری بهبودیافته هستند.

پشتیبانی از Ray Tracing می‌تواند به Diablo 4 ظاهری بسیار زیباتر و واقع‌گرایانه‌تر ببخشد. این ویژگی همچنین می‌تواند به بهبود عمق میدان بازی کمک کند و باعث شود محیط بازی واقع‌تر به نظر برسد.

در حال حاضر، مشخص نیست که پشتیبانی از Ray Tracing چه تاثیری بر عملکرد بازی خواهد داشت. با این حال، NVIDIA ادعا می‌کند که می‌توان با استفاده از فناوری DLSS 3.0، عملکرد Ray Tracing را بهینه کرد و به این ترتیب، بازیکنان همچنان می‌توانند با نرخ فریم بالایی بازی کنند.

توسعه‌دهندگان Diablo 4 گفته‌اند که پشتیبانی از Ray Tracing در ماه مارس برای PC ارائه خواهد شد. این ویژگی احتمالاً در آینده برای کنسول‌های PlayStation 5 و Xbox Series X/S نیز ارائه خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Diablo 4 در ماه مارس از پشتیبانی Ray Tracing برخوردار می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش