عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Robbery Madness 2: Thief Games برای اندروید Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید است دانلود مود بازی گلادیاتورها Gladiators برای اندروید دانلود مود Bullet League - بازی جذاب لیگ گلوله اندروید دانلود Warplanes WW2 Dogfight 2.3.2 - بازی نبرد هوایی جنگ جهانی + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه‌ای مبنی بر حضور آلن وایک در بازی Dead by Daylight

شایعه‌ای مبنی بر حضور آلن وایک در بازی Dead by Daylight

شایعه‌ای مبنی بر حضور آلن وایک در بازی Dead by Daylight به نظر می‌رسد که شخصیت آلن وایک، نویسنده افسانه‌ای بازی Alan Wake، ممکن است به عنوان یک شخصیت قابل بازی در بازی ترسناک چندنفره D

شایعه‌ای مبنی بر حضور آلن وایک در بازی Dead by Daylight

شایعه‌ای مبنی بر حضور آلن وایک در بازی Dead by Daylight

به نظر می‌رسد که شخصیت آلن وایک، نویسنده افسانه‌ای بازی Alan Wake، ممکن است به عنوان یک شخصیت قابل بازی در بازی ترسناک چندنفره Dead by Daylight اضافه شود. این شایعه پس از انتشار یک ویدیو کوتاه توسط حساب رسمی Dead by Daylight در توییتر ایجاد شد. این ویدیو یک چراغ قوه را روی یک میز چوبی نشان می‌داد که با کاغذهای خون‌آلود پوشیده شده بود. همراه با این ویدیو، پیامی با عنوان "اطلاعات بیشتر در 9 ژانویه" قرار داده شده بود.

طرفداران بازی Alan Wake سریعاً متوجه شباهت این ویدیو با شخصیت آلن وایک شدند. چراغ قوه یکی از لوازم ضروری آلن وایک در بازی است و او اغلب از آن برای مقابله با دشمنان خود استفاده می‌کند. علاوه بر این، کاغذهای خون‌آلود نیز یادآور داستان بازی Alan Wake هستند که در آن آلن وایک با نیروهای شرور دنیای دیگری در حال مبارزه است.

در حال حاضر، هیچ تایید رسمی از سوی شرکت Behavior Interactive، سازنده بازی Dead by Daylight، در مورد این شایعه وجود ندارد. با این حال، بسیاری از طرفداران بازی Dead by Daylight امیدوارند که این شایعه حقیقت داشته باشد و آلن وایک را به عنوان یک شخصیت قابل بازی در این بازی ببینند.

آلن وایک یک شخصیت محبوب در بین طرفداران بازی‌های ویدیویی است. بازی Alan Wake در سال 2010 منتشر شد و دنباله آن، Alan Wake 2، در سال 2023 منتشر شد. هر دو بازی با استقبال مثبت منتقدان و طرفداران روبرو شدند.

حضور آلن وایک در بازی Dead by Daylight می‌تواند به محبوبیت این بازی حتی بیشتر از قبل کمک کند. بسیاری از طرفداران بازی Alan Wake مشتاق هستند که آلن وایک را در یک بازی ترسناک چندنفره ببینند. با این حال، باید منتظر ماند تا ببینیم که آیا این شایعه حقیقت دارد یا خیر.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه‌ای مبنی بر حضور آلن وایک در بازی Dead by Daylight - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش