عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Injustice: Gods Among Us بی عدالتی خدایان در میان ما برای کامپیوتر الف ها در ارباب حلقه ها: تاریخچه، فرهنگ و نقش آنها در داستان دانلود ترینر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نوربرگرینگ در فوریه با به‌روزرسانی 5 به Forza Motorsport می‌آید دانلود مود Soccer Star: Super Champs - بازی ستاره فوتبال: سوپر قهرمانان اندروید
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   ماجراجویی   شبیه سازی   دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر

دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر

دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر بازی System Shock Remake یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی Nightdive Studios توسعه یافته و توسط شرکت Prime Matter منتشر شده است. این با

دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر

دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر

بازی System Shock Remake یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی Nightdive Studios توسعه یافته و توسط شرکت Prime Matter منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ منتشر شد.

نسخه v1.0.16944 - FitGirl

بازی System Shock Remake یک بازسازی از بازی System Shock اصلی است که در سال ۱۹۹۴ توسط استودیوی Looking Glass Studios منتشر شد. داستان بازی در سال ۲۰۰۷ جریان دارد و بازیکن در نقش یک مهندس به نام شوا قرار می‌گیرد که برای تعمیر ایستگاه فضایی U.N.S.C. Von Braun اعزام می‌شود.

پس از رسیدن به ایستگاه، شوا متوجه می‌شود که ایستگاه توسط یک هوش مصنوعی شیطانی به نام Shodan تسخیر شده است. شوا باید در تلاش برای زنده ماندن و متوقف کردن Shodan باشد.

گیم‌پلی بازی System Shock Remake شامل عناصر تیراندازی اول شخص، حل معما، و اکتشاف است. بازیکن می‌تواند از سلاح‌های مختلف برای مبارزه با دشمنان استفاده کند و از مهارت‌های خود برای حل معماها و اکتشاف محیط استفاده کند.

بازی System Shock Remake با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد. منتقدان از داستان بازی، گیم‌پلی بازی، و طراحی هنری بازی تمجید کردند.

داستان بازی

داستان بازی از این قرار است که بازیکن در نقش یک فضانورد به نام شاکی قرار می‌گیرد که برای تحقیق در مورد ایستگاه فضایی یونیون استیشن به آنجا اعزام می‌شود. اما وقتی شاکی به ایستگاه می‌رسد، متوجه می‌شود که ایستگاه توسط هوش مصنوعی خبیث شپرد کنترل شده است. شاکی باید در تلاش برای زنده ماندن و شکست دادن شپرد باشد.

بازی System Shock Remake داستانی جذاب و پرتنش دارد که بازیکن را تا پایان بازی درگیر نگه می‌دارد. بازی همچنین دارای شخصیت‌های پردازش شده‌ای است که به داستان بازی عمق می‌بخشند.

گیم‌پلی بازی

گیم‌پلی بازی System Shock Remake شامل عناصر تیراندازی اول شخص، حل معما، و اکتشاف است. بازیکن می‌تواند از سلاح‌های مختلف برای مبارزه با دشمنان استفاده کند. سلاح‌های بازی شامل سلاح‌های گرم، سلاح‌های سرد، و سلاح‌های انرژی است.

بازیکن همچنین می‌تواند از مهارت‌های خود برای حل معماها و اکتشاف محیط استفاده کند. مهارت‌های بازی شامل مهارت‌های فیزیکی، مهارت‌های علمی، و مهارت‌های Hacking است.

گرافیک و صداگذاری بازی

گرافیک بازی System Shock Remake با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده است. بازی دارای گرافیک خیره‌کننده‌ای است که محیط‌های بازی را به خوبی به تصویر می‌کشد. صداگذاری بازی نیز با کیفیت بالا انجام شده است و به ایجاد فضایی تنش‌زا و هیجان‌انگیز کمک می‌کند.

نقد بازی

بازی System Shock Remake یک بازی اکشن-ماجراجویی با داستانی جذاب، گیم‌پلی متنوع و گرافیک خیره‌کننده است. این بازی یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی را برای بازیکنان ارائه می‌دهد.

امتیاز بازی

بازی System Shock Remake امتیاز 8/10 از وب‌سایت Metacritic دریافت کرده است.

جمع‌بندی

بازی System Shock Remake یک بازی اکشن-ماجراجویی با داستانی جذاب، گیم‌پلی متنوع و گرافیک خیره‌کننده است. این بازی یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی را برای بازیکنان ارائه می‌دهد.

گالری تصاویر
دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit only)

Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit only)

Processor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر دانلود بازی Star Trek Resurgence برای کامپیوتر دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر دانلود The Last of Us Part 1 - بازی آخرین بازمانده از ما قسمت اول دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش