عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی شورش در شهر Streets of Rage 4 برای کامپیوتر دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر دانلود مود بازی Chicken Gun برای اندروید دانلود Quiz Of Kings 1.20.6793 - بازی گوییر آو کینگز برای اندروید + مود دانلود مود Lifting Hero - بازی قهرمان لیفتینگ اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Horizon Forbidden West در کامپیوتر از Nvidia DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد

Horizon Forbidden West در کامپیوتر از Nvidia DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد

Horizon Forbidden West در کامپیوتر از Nvidia DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد در سخنرانی کلیدی CES 2024 خود، Nvidia اعلام کرد که نسخه رایانه شخصی Horizon Forbidden West که در آینده منتشر می شود از جدیدترین

Horizon Forbidden West در کامپیوتر از Nvidia DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد

Horizon Forbidden West در کامپیوتر از Nvidia DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد

در سخنرانی کلیدی CES 2024 خود، Nvidia اعلام کرد که نسخه رایانه شخصی Horizon Forbidden West که در آینده منتشر می شود از جدیدترین فناوری Deep Learning Super Sampling (DLSS)پشتیبانی خواهد کرد. DLSS 3 یک ارتقاء قابل توجه نسبت به نسخه های قبلی DLSS است که عملکرد و کیفیت تصویر بهبود یافته را ارائه می دهد.

با فعال بودن DLSS 3، بازیکنان Horizon Forbidden West می توانند انتظار افزایش قابل توجهی در عملکرد را داشته باشند، به ویژه در وضوح های بالاتر. DLSS از هوش مصنوعی برای ارتقاء تصاویر با وضوح پایین به وضوح های بالاتر استفاده می کند و تجربه بازی روان تر و غوطه ورتر را ارائه می دهد.

علاوه بر بهبود عملکرد، DLSS 3 همچنین کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. فرآیند مقیاس بندی مبتنی بر هوش مصنوعی جزئیات و تیزی را حفظ می کند، که منجر به تصویری واقع گرایانه تر و جذاب تر از نظر بصری می شود.

شمول DLSS 3 در Horizon Forbidden West یک افزودنی خوش آمدید برای گیمرهای رایانه شخصی است. این فناوری به بازیکنان امکان می دهد از تصاویر خیره کننده بازی در نرخ فریم و وضوح بالا لذت ببرند، صرف نظر از پیکربندی سخت افزاری آنها.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Horizon Forbidden West در کامپیوتر از Nvidia DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش