عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Tropico 6 سیستم رتبه‌بندی رقابتی برای Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ 19 دسامبر اضافه می‌شود فروش بیش از ۳ میلیون نسخه از بازی Street Fighter 6 دانلود مود The Spike Volleyball Story 4.1.3 - بازی والیبال اسپایک اندروید دانلود بازی Immortals of Aveum برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فروش بیش از 3.5 میلیون نسخه از بازی Cult of the Lamb

فروش بیش از 3.5 میلیون نسخه از بازی Cult of the Lamb

فروش بیش از 3.5 میلیون نسخه از بازی Cult of the Lamb بازی مدیریتی و شبیه‌سازی Cult of the Lamb که توسط Massive Monster توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است، از زمان انتشار در 11 آگو

فروش بیش از 3.5 میلیون نسخه از بازی Cult of the Lamb

فروش بیش از 3.5 میلیون نسخه از بازی Cult of the Lamb

بازی مدیریتی و شبیه‌سازی Cult of the Lamb که توسط Massive Monster توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است، از زمان انتشار در 11 آگوست 2022 بیش از 3.5 میلیون نسخه فروخته است. این بازی در روز اول عرضه خود به موفقیت تجاری دست یافت و در پلتفرم‌های PC، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

Cult of the Lamb یک بازی استراتژی هم‌زمان است که در آن بازیکنان کنترل یک گوسفند را بر عهده می‌گیرند که توسط یک خدای شیطانی نجات یافته است. بازیکنان باید یک فرقه از پیروان را جمع‌آوری کنند و یک معبد را برای خدای خود بسازند. بازیکنان باید همچنین با تهدیدات خارجی از جمله فرقه‌های رقیب و موجودات اهریمنی مبارزه کنند.

بازی Cult of the Lamb با استقبال مثبت منتقدان روبرو شده است. این بازی با گرافیک و هنر زیبا، گیم‌پلی جذاب و داستانی جذاب مورد تحسین قرار گرفته است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فروش بیش از 3.5 میلیون نسخه از بازی Cult of the Lamb - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش