عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Space Station Tycoon - بازی شبیه ساز ایستگاه فضایی دانلود مود Four Cylinder - هک بازی ایرانی 4 سیلندر اندروید دانلود ترینر بازی Assassin’s Creed Valhalla دانلود نسخه کرک شده بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای کامپیوتر ویدیو : آموزش رفع مشکل سیاه شدن صفحه در بازی جی تی ای سن آندریاس
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   سونی در حال بررسی درپوش‌های کنترلر برای DualSense است

سونی در حال بررسی درپوش‌های کنترلر برای DualSense است

سونی در حال بررسی درپوش‌های کنترلر برای DualSense است سونی در حال بررسی یک ویژگی جدید برای کنترلر DualSense پلی‌استیشن 5 است که می‌تواند دقت بازی را بهبود بخشد. این ویژگی شامل درپوش&zw

سونی در حال بررسی درپوش‌های کنترلر برای DualSense است

سونی در حال بررسی درپوش‌های کنترلر برای DualSense است

سونی در حال بررسی یک ویژگی جدید برای کنترلر DualSense پلی‌استیشن 5 است که می‌تواند دقت بازی را بهبود بخشد. این ویژگی شامل درپوش‌هایی برای جوی‌استیک‌ها است که می‌تواند حساسیت جوی‌استیک‌ها را تنظیم کند.

درپوش‌های DualSense از مواد اصطکاک بالا ساخته شده‌اند و می‌توانند به بازیکنان کمک کنند تا کنترل بیشتری بر جوی‌استیک‌ها داشته باشند. این می‌تواند برای بازی‌هایی که به دقت زیاد نیاز دارند مانند تیراندازی اول شخص یا مسابقه‌ای مفید باشد.

درپوش‌های DualSense هنوز در دست توسعه هستند و مشخص نیست که آیا Sony آنها را به طور رسمی منتشر خواهد کرد یا خیر. با این حال، این یک ویژگی امیدوارکننده است که می‌تواند تجربه بازی را برای بازیکنان بهبود بخشد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

سونی در حال بررسی درپوش‌های کنترلر برای DualSense است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش