عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با تخفیف ویژه دانلود ترینر بازی Alan Wake 2 دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده از امروز برای دارندگان نسخه Deluxe در دسترس است دانلود مود Web Master 3D: Superhero Games - بازی وب مستر سه بعدی: سوپرهیرو اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فصل 3 بازی Diablo 4 به تعویق نیفتاده است منتظر جزئیات بیشتر باشید

فصل 3 بازی Diablo 4 به تعویق نیفتاده است منتظر جزئیات بیشتر باشید

فصل 3 بازی Diablo 4 به تعویق نیفتاده است و جزئیات بیشتری در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد Blizzard Entertainment در پاسخ به شایعات منتشر شده در مورد به تعویق افتادن فصل 3 Diablo 4، اعلام کرد که

فصل 3 بازی Diablo 4 به تعویق نیفتاده است منتظر جزئیات بیشتر باشید

فصل 3 بازی Diablo 4 به تعویق نیفتاده است و جزئیات بیشتری در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد

Blizzard Entertainment در پاسخ به شایعات منتشر شده در مورد به تعویق افتادن فصل 3 Diablo 4، اعلام کرد که این فصل در برنامه‌ریزی خود قرار دارد و در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.

Blizzard در بیانیه‌ای گفت:

"ما مشتاق هستیم تا اطلاعات بیشتری در مورد فصل 3 Diablo 4 با بازیکنان به اشتراک بگذاریم. این فصل به زودی آغاز خواهد شد و بازیکنان می‌توانند انتظار ویژگی‌های جدید، آیتم‌های جدید و چالش‌های جدید را داشته باشند. در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهیم کرد."

این بیانیه در پی شایعاتی منتشر شده در مورد به تعویق افتادن فصل 3 Diablo 4 منتشر شد. این شایعات حاکی از آن بود که Blizzard قصد دارد این فصل را به تعویق بیندازد تا بتواند مشکلات فنی موجود در بازی را برطرف کند.

Blizzard در ادامه بیانیه خود گفت:

"ما در حال حاضر روی رفع مشکلات فنی موجود در بازی تمرکز داریم و در عین حال مشغول کار روی ویژگی‌های جدید برای فصل 3 هستیم. ما اطمینان می‌دهیم که فصل 3 Diablo 4 در موعد مقرر منتشر خواهد شد."

Blizzard همچنین در این بیانیه از بازیکنان Diablo 4 برای حمایت آنها از بازی تشکر کرد.

Diablo 4 یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که توسط Blizzard Entertainment ساخته شده است. این بازی در سال 2023 برای PC، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فصل 3 بازی Diablo 4 به تعویق نیفتاده است منتظر جزئیات بیشتر باشید - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش