عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Assassins Creed Origins The Curse of the Pharaohs برای کامپیوتر دانلود Spells and Secrets - بازی طلسم ها و رازها برای کامپیوتر دانلود Warriors of the Universe 1.8.9 - بازی جنگجویان جهان اندروید + مود Marvel's Spider-Man: Miles Morales بیش از 10.2 میلیون نسخه فروخته است دانلود مود The Amazing Spider-Man 2 - هک بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است

شایعه: Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است

شایعه: Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است طبق گزارش گیمینگ بولت، Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است. این بدان معناست که

شایعه: Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است

شایعه: Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است

طبق گزارش گیمینگ بولت، Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است. این بدان معناست که بازی های قدیمی Xbox ممکن است در آینده در کنسول های PlayStation و Nintendo نیز در دسترس باشند.

این خبر برای طرفداران Xbox و سایر پلتفرم های بازی هیجان انگیز است. این بدان معناست که بازیکنان بیشتری می توانند از بازی های قدیمی Xbox لذت ببرند.

Microsoft هنوز در مورد این موضوع رسما اظهار نظر نکرده است، اما GamingBolt گزارش می دهد که این شرکت در حال بررسی این موضوع است. اگر این اتفاق بیفتد، این یک تغییر بزرگ برای Microsoft خواهد بود، زیرا این شرکت در گذشته از انتشار چند پلتفرمی بازی های خود خودداری کرده است.

در حال حاضر، هیچ جزئیات رسمی در مورد کدام بازی های قدیمی Xbox ممکن است چند پلتفرمی شوند در دست نیست. با این حال، GamingBolt گزارش می دهد که بازی های کلاسیک مانند Halo و Gears of War در این لیست قرار دارند.

انتشار چند پلتفرمی بازی های قدیمی Xbox می تواند به Microsoft کمک کند تا مخاطبان جدیدی را برای این بازی ها جذب کند. این همچنین می تواند به Xbox کمک کند تا رقابت با PlayStation و Nintendo را بهبود بخشد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش