عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دو بازی Assassin’s Creed Codename Red و Star Wars Outlaws تا 31 مارس 2025 منتشر می‌شوند دانلود بازی The Seekers: Survival برای کامپیوتر پیش خرید بازی Rise of the Ronin ممکن شد دانلود HellCopter 1.8.29 - بازی هلیکوپتر اندروید + مود دانلود بازی Alan Wake Remastered برای کامپیوتر – نسخه FitGirl
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: بازسازی Metal Gear Solid 1 فقط برای PS5 خواهد بود

شایعه: بازسازی Metal Gear Solid 1 فقط برای PS5 خواهد بود

شایعه: بازسازی Metal Gear Solid 1 هنوز در حال توسعه است و فقط برای ps5 خواهد بود طبق گزارش GamingBolt، بازسازی Metal Gear Solid 1 هنوز در حال توسعه است و انحصاراً برای PS5 در دسترس خواهد بود. این باز

شایعه: بازسازی Metal Gear Solid 1 فقط برای PS5 خواهد بود

شایعه: بازسازی Metal Gear Solid 1 هنوز در حال توسعه است و فقط برای ps5 خواهد بود

طبق گزارش GamingBolt، بازسازی Metal Gear Solid 1 هنوز در حال توسعه است و انحصاراً برای PS5 در دسترس خواهد بود. این بازسازی توسط Konami در حال توسعه است و قرار است شامل گرافیک جدید، گیم پلی بهبود یافته و سایر ویژگی های جدید باشد.

این بازسازی در ابتدا قرار بود در سال 2023 منتشر شود، اما به دلیل مشکلات فنی و محتوایی به تعویق افتاد. اکنون انتظار می رود که بازسازی در سال 2024 منتشر شود.

این خبر برای طرفداران Metal Gear Solid بسیار هیجان انگیز است. این بازی یکی از کلاسیک ترین بازی های تمام دوران است و بازسازی آن می تواند تجربه بازی را برای بازیکنان جدید و قدیمی بهبود بخشد.

در حال حاضر، هیچ جزئیات رسمی در مورد بازسازی در دست نیست، اما GamingBolt گزارش می دهد که بازسازی شامل گرافیک بهبود یافته، گیم پلی مدرن شده و داستان اصلی بازی خواهد بود. همچنین انتظار می رود که بازسازی با صداگذاری جدید و موسیقی متن جدید همراه باشد.

بازسازی Metal Gear Solid 1 برای PS5 یک خبر عالی برای طرفداران این بازی است. این بازسازی می تواند تجربه بازی را برای بازیکنان جدید و قدیمی بهبود بخشد و باعث شود که این بازی کلاسیک دوباره در کانون توجه قرار گیرد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: بازسازی Metal Gear Solid 1 فقط برای PS5 خواهد بود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش