عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
حل ارور run in safe mode در بازی های کامپیوتری فروشگاه درون بازی به Tekken 8 اضافه می‌شود دانلود بازی The Quarry – Deluxe Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Witchfire برای کامپیوتر - نسخه Early-Access دانلود Baseball 9 3.2.3 - بازی بیسبال 9 برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   کارگردان Final Fantasy 14: Dawntrail می خواهد از تاخیر Endwalker-Style دیگری جلوگیری کند

کارگردان Final Fantasy 14: Dawntrail می خواهد از تاخیر Endwalker-Style دیگری جلوگیری کند

کارگردان Final Fantasy 14: Dawntrail می خواهد از تاخیر Endwalker-Style دیگری جلوگیری کند Yoshi-P، مدیر Final Fantasy 14، اخیراً در مصاحبه ای با GamingBolt فاش کرد که برای جلوگیری از تاخیر دیگری مانند

کارگردان Final Fantasy 14: Dawntrail می خواهد از تاخیر Endwalker-Style دیگری جلوگیری کند

کارگردان Final Fantasy 14: Dawntrail می خواهد از تاخیر Endwalker-Style دیگری جلوگیری کند

Yoshi-P، مدیر Final Fantasy 14، اخیراً در مصاحبه ای با GamingBolt فاش کرد که برای جلوگیری از تاخیر دیگری مانند Endwalker در نسخه بعدی بازی، Final Fantasy 14: Dawntrail، در حال اتخاذ رویکردی متفاوت است. Endwalker، آخرین نسخه از بازی، در ابتدا قرار بود در سال 2021 منتشر شود، اما به دلیل مشکلات مربوط به COVID-19 و سایر عوامل تاخیر خورد.

Endwalker، آخرین Expansion Final Fantasy 14، در اوایل سال 2022 منتشر شد و در ابتدا قرار بود در ماه نوامبر 2021 منتشر شود. با این حال، توسعه دهندگان به دلیل مشکلات مربوط به COVID-19 مجبور به تاخیر شدند.

Yoshida گفت که او می خواهد از تکرار تجربه Endwalker خودداری کند و اطمینان حاصل کند که Dawntrail در تاریخ تعیین شده منتشر می شود. او گفت: "من می خواهم اطمینان حاصل کنم که می توانیم به یک برنامه انتشار محکم متعهد باشیم و به بازیکنان خود اطمینان دهیم که می توانند در تاریخ مورد انتظار بازی کنند."

Yoshida همچنین گفت که تیم توسعه در حال کار بر روی اطمینان از اینکه Dawntrail تجربه ای عالی برای همه بازیکنان خواهد بود. او گفت: "ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که Dawntrail یک تجربه عالی برای همه بازیکنان Final Fantasy 14 خواهد بود، صرف نظر از اینکه چه مقدار زمان صرف بازی کرده اند."

Expansion Dawntrail برای تابستان 2024 برای PC و PlayStation 4 و 5 برنامه ریزی شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

کارگردان Final Fantasy 14: Dawntrail می خواهد از تاخیر Endwalker-Style دیگری جلوگیری کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش