عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر معتبر و سالم بازی Resident Evil 4 بازی THE FINALS سیستم ضد تقلب قوی دریافت می کند Dawnwalker، اولین پروژه AAA استودیوی Rebel Wolves است دانلود بازی Apocalypse Party برای کامپیوتر دانلود Prison Empire Tycoon 2.6.6.2 - بازی مدیریتی امپراطوری زندان + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تصاویر Exodus حزئیات بیشتری از بازی را نمایان می کند

تصاویر Exodus حزئیات بیشتری از بازی را نمایان می کند

تصاویر Exodus حزئیات بیشتری از بازی را نمایان می کند در مجموعه ای از ویدیوها ، توسعه دهنده 4A Games نگاهی عمیق به جهان وسیع و چند لایه بازی جدید خود ، Exodus ، انداخت. در این ویدیوها ، جزئیات جدیدی د

تصاویر Exodus حزئیات بیشتری از بازی را نمایان می کند

تصاویر Exodus حزئیات بیشتری از بازی را نمایان می کند

در مجموعه ای از ویدیوها ، توسعه دهنده 4A Games نگاهی عمیق به جهان وسیع و چند لایه بازی جدید خود ، Exodus ، انداخت. در این ویدیوها ، جزئیات جدیدی در مورد تنظیم بازی ، انتخاب بازیکن ، پایان ها و سایر جنبه های گیم پلی فاش می شود.

تنظیم بازی

Exodus بازیکنان را به یک سفر اکشن و ماجراجویی در سراسر محیطی متنوع و زیبا در روسیه پسا آخرالزمانی می برد. بازیکنان می توانند از مناظر شهری متروکه تا جنگل های انبوه و مناطق بیابانی وحشی عبور کنند.

انتخاب بازیکن

Exodus به بازیکن این امکان را می دهد که در طول بازی تصمیمات مهمی را اتخاذ کند که بر داستان و تجربه کلی بازی تأثیر می گذارد. این تصمیمات می تواند بر اساس اخلاقیات بازیکن ، شخصیت مورد علاقه آنها و نحوه ارتباط آنها با دنیای بازی گرفته شود.

پایان بازی

Exodus دارای چندین پایان مختلف است که بر اساس تصمیمات بازیکن اتخاذ می شود. این پایان ها می توانند بر اساس روابط بین شخصیت ها ، انتخاب های اخلاقی بازیکن و نحوه پایان دادن بازیکن به بازی باشد.

سایر جنبه های گیم پلی

علاوه بر تنظیم ، انتخاب بازیکن و پایان ها ، ویدیوها همچنین جزئیات جدیدی را در مورد سایر جنبه های گیم پلی Exodus فاش می کنند. این شامل سیستم جدید مبارزه ، سیستم جهان باز که بازیکنان می توانند آزادانه در آن کاوش کنند و سیستم شخصی سازی غنی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا شخصیت خود را به روش های مختلف شخصی کنند.

انتشار Exodus

Exodus قرار است در 15 فوریه 2019 برای Microsoft Windows ، PlayStation 4 و Xbox One منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تصاویر Exodus حزئیات بیشتری از بازی را نمایان می کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش