عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Gunfire Reborn دانلود Hero Hunters 7.4.1 - بازی قهرمانان شکارچی اندروید + مود Lost Records: Bloom and Rage:یک بازی ماجراجویی داستانی جدید از DON'T NOD است سرورهای PS3 و Xbox 360 بازی های Dark Souls 2 و Armored Core: Verdict Day در تاریخ 31 مارس خاموش می شوند دانلود بازی وو لانگ Wo Long Fallen Dynasty – Deluxe Edition برای کامپیوتر
صفحه اصلی   ابزار بازی ها   کرک   دانلود کرک آزمایشی بازی FIFA 23 – Ultimate Edition

دانلود کرک آزمایشی بازی FIFA 23 – Ultimate Edition

دانلود کرک آزمایشی بازی FIFA 23 – Ultimate Edition کرک CrackOnly BETA 1-MKDEV بازی فیفا 23 بخش فیفا آلتیمیت در بازی FIFA 23 تحولات زیادی به خود دیده و دست و بال طرفدران را برای ساخت تیم دلخواه

دانلود کرک آزمایشی بازی FIFA 23 – Ultimate Edition

دانلود کرک آزمایشی بازی FIFA 23 – Ultimate Edition

کرک CrackOnly BETA 1-MKDEV بازی فیفا 23

بخش فیفا آلتیمیت در بازی FIFA 23 تحولات زیادی به خود دیده و دست و بال طرفدران را برای ساخت تیم دلخواه از لیگ‌های مختلف و تغییر پست بازیکنان را باز گذاشته است. سیستم کمیستری به طور کلی از نو نوشته شده و کمی پیچیده‌تر هم شده است. این بار به جای ۱ تا ۱۰۰، شیمی تیم شما بین ۱ تا ۳۳ خواهد بود. دیگر هیچ لینکی بین بازیکنان به صورت خطی وجود ندارد و لینک‌ها بسیار عمیق‌تر شده‌اند. به طور مثال قبلا نمی‌توانستید بین مسی در بال راست و مندز در دفاع چپ که هر دو هم در پاریس بازی می‌کنند، لینکی برقرار کنید؛ اما اکنون به لطف سیستم جدید این مهم محقق شده است.

هشدار بسیار بسیار مهم!!

کرک فعلی در مرحله ابتدایی می باشد و فقط بر روی سیستم های مدرن با قطعات سخت افزاری بالا تست شده که بر روی همین سخت افزارها نیز دارای باگ می باشد. توصیه وبسایت گیم تن صبوری تا انتشار کرکی پایدار می باشد و فقط این کرک جهت علاقه مندان قرار گرفته تا آن را تست کنند. درضمن باید ورژن بازی شما کاملا مشابه با ورژنی باشد که با نصب دو آپدیت (در یک فایل rar قرار گرفته اند) برای شما نصب می شود. تست کرک بر روی هیچ ورژن دیگری از بازی مورد تایید نیست. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته باشید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
راهنمــای نصــب بازی

۱) دیتای بازی را دانلود کرده و توسط WinRar اکسترکت کنید.

۲) آپدیت را دانلود کرده و هر دو آپدیت موجود در پوشه دانلودشده را به ترتیب نصب کنید. محل نصب آپدیت ها را محل دیتای بازی خود که در گام اول اکسترکت کرده اید انتخاب کنید.

۳) کرک بازی را بر روی فولدر بازی خود replace کنید.

۴) بازی را توسط فایل “Launcher.exe” اجرا کنید و مقداری زمان بدهید تا امور فعال سازی و کرک بازی انجام شود.

۵) اگر تغییرات در تنظیمات گرافیکی بازی داده اید، توصیه می شود یک بار بازی را ریستارت کنید و مجدد اجرا نمایید.

مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود کرک آزمایشی بازی FIFA 23 – Ultimate Edition - Download

دانلود کرک download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود کرک بازی Resident Evil 4 Remake

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش