عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Motor Tour: Bike racing game برای اندروید دانلود بازی Injustice: Gods Among Us بی عدالتی خدایان در میان ما برای کامپیوتر دانلود چیت حرفه ای jobbot پول سمپ دانلود مود بازی Dream Defense برای اندروید دانلود مود بازی Realm Defense برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   انیمیشن های حذف شده Xingqiu در Genshin Impact فاش شد

انیمیشن های حذف شده Xingqiu در Genshin Impact فاش شد

انیمیشن های حذف شده Xingqiu در Genshin Impact فاش شد بازیکنان Genshin Impact اخیراً تصاویری از انیمیشن های حذف شده Xingqiu را فاش کرده اند که در نسخه اولیه بازی وجود داشته است. این انیمیشن ها شامل حر

انیمیشن های حذف شده Xingqiu در Genshin Impact فاش شد

انیمیشن های حذف شده Xingqiu در Genshin Impact فاش شد

بازیکنان Genshin Impact اخیراً تصاویری از انیمیشن های حذف شده Xingqiu را فاش کرده اند که در نسخه اولیه بازی وجود داشته است. این انیمیشن ها شامل حرکات جدید برای برخی از توانایی های او، مانند Elemental Burst و Elemental Skill، می شدند.

یکی از انیمیشن های حذف شده، انیمیشن جدیدی برای Elemental Burst Xingqiu بود. در این انیمیشن، Xingqiu می چرخید و یک دایره آبی بزرگ ایجاد می کرد که به دشمنان آسیب می رساند. این انیمیشن نسبت به انیمیشن فعلی Xingqiu که در آن او یک دایره آبی کوچک ایجاد می کند، بسیار چشمگیرتر بود.

انیمیشن حذف شده دیگر برای Elemental Skill Xingqiu بود. در این انیمیشن، Xingqiu یک شمشیر آبی بزرگ را از زمین بیرون می کشید و به دشمنان ضربه می زد. این انیمیشن نسبت به انیمیشن فعلی Xingqiu که در آن او یک شمشیر آبی کوچک را از زمین بیرون می کشد، بسیار قدرتمندتر به نظر می رسید.

علت اینکه این انیمیشن ها حذف شدند مشخص نیست. ممکن است توسعه دهندگان تصمیم گرفته باشند که انیمیشن های فعلی ساده تر و روان تر هستند. یا ممکن است تصمیم گرفته باشند که انیمیشن های جدید برای Xingqiu بیش از حد قدرتمند هستند.

در اینجا تصاویری از انیمیشن های حذف شده Xingqiu آورده شده است:

در نهایت، تصمیم اینکه آیا انیمیشن های حذف شده Xingqiu بهتر از انیمیشن های فعلی هستند یا خیر، به نظر شخصی بستگی دارد. برخی از بازیکنان ممکن است انیمیشن های جدید را ترجیح دهند زیرا چشمگیرتر و قدرتمندتر هستند. در حالی که برخی دیگر ممکن است انیمیشن های فعلی را ترجیح دهند زیرا ساده تر و روان تر هستند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

انیمیشن های حذف شده Xingqiu در Genshin Impact فاش شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش