عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Hunter Assassin 2 1.117.01 - بازی شکارچی قاتل اندروید + مود دانلود بازی Double Dragon Gaiden Rise Of The Dragons برای کامپیوتر شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت با الحاقیه رایگان Dune و بالگرد Ornithopter قابل پرواز منتشر شد دانلود Vegas Crime Simulator 2 v3.1.3 - شبیه ساز جنایات وگاس 2 اندروید + مود دانلود مود بازی Offroad Climb 4×4 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Final Fantasy 14: Dawntrail شامل کلاس‌های جدید می باشد

Final Fantasy 14: Dawntrail شامل کلاس‌های جدید می باشد

Final Fantasy 14: Dawntrail شامل کلاس‌های جدید می باشد در جریان رویداد Final Fantasy XIV Fan Festival در لاس‌وگاس، Square Enix اطلاعات جدیدی در مورد بسته‌ی الحاقی آینده‌ی بازی، Da

Final Fantasy 14: Dawntrail شامل کلاس‌های جدید می باشد

Final Fantasy 14: Dawntrail شامل کلاس‌های جدید می باشد

در جریان رویداد Final Fantasy XIV Fan Festival در لاس‌وگاس، Square Enix اطلاعات جدیدی در مورد بسته‌ی الحاقی آینده‌ی بازی، Dawntrail، منتشر کرد. این اطلاعات شامل افشای دو کلاس جدید، Pictomancer و Beastmaster، و همچنین Hrothgar زنانه بود. همچنین تریلر کامل بازی Final Fantasy 14: Dawntrail منتشر شد.

Pictomancer یک کلاس جادویی جدید است که از قدرت نقاشی برای ایجاد حملات جادویی استفاده می‌کند. این کلاس می‌تواند از نقاشی‌های خود برای ایجاد انواع مختلف اثرات، از جمله آسیب، درمان و تقویت استفاده کند.

Beastmaster یک کلاس جنگی جدید است که از حیوانات خانگی برای مبارزه استفاده می‌کند. این کلاس می‌تواند از حیوانات خانگی خود برای ایجاد آسیب، درمان و پشتیبانی استفاده کند.

Hrothgar زنانه نیز در Dawntrail معرفی می‌شود. این یک ویژگی مورد انتظار برای بسیاری از بازیکنان بوده است، و اکنون بالاخره به واقعیت تبدیل شده است.

علاوه بر این افشاگری‌ها، Square Enix همچنین اطلاعات جدیدی در مورد داستان Dawntrail ارائه کرد. این بسته‌ی الحاقی بازیکنان را به سرزمین جدید Thavnair خواهد برد، جایی که آنها باید با یک تهدید جدید مقابله کنند.

Dawntrail قرار است در تابستان 2024 برای پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، PC و Xbox Series X/S منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Final Fantasy 14: Dawntrail شامل کلاس‌های جدید می باشد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش