عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فروش Alan Wake 2 روی کنسول ها در مجموع 850،000 نسخه برآورد شده است  دانلود Metal Hellsinger - بازی فلز خواننده جهنمی برای کامپیوتر به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد دانلود مود بازی 3D Driving Game Project:Seoul برای اندروید دانلود Giant Rush 1.7.7 - بازی یورش غول اندروید + مود
صفحه اصلی   کامپیوتر   ماجراجویی   دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر

دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر

دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر بازی Tron Identity یک بازی ماجراجویی بصری است که توسط Bithell Games ساخته شده و در 11 آوریل 2023 برای مایکروسافت ویندوز، مک او اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌

دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر

دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر

بازی Tron Identity یک بازی ماجراجویی بصری است که توسط Bithell Games ساخته شده و در 11 آوریل 2023 برای مایکروسافت ویندوز، مک او اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ منتشر شد. این بازی در جهان Tron اتفاق می‌افتد و داستان یک کارآگاه کامپیوتری به نام کواری را روایت می‌کند که باید از یک جرم بی‌سابقه پرده بردارد. برای دانلود بازی ترون همراه گیم تن باشید.

نسخه DODI

در بازی Tron Identity، بازیکنان کنترل کواری را بر عهده می گیرند و باید در یک دنیای مجازی به نام گرید سفر کنند و معماها را حل کنند. بازی از سبک روایت تعاملی پیروی می کند، به این معنی که بازیکنان باید در طول بازی تصمیماتی بگیرند که بر سرنوشت داستان تأثیر می گذارد.

بازی Tron Identity با استقبال منتقدان روبرو شد. منتقدان از گرافیک، داستان و گیم پلی بازی تمجید کردند. بازی همچنین نامزد دریافت چندین جایزه شد، از جمله جایزه بهترین بازی ماجراجویی در جوایز The Game Awards 2023.

برخی از ویژگی های اصلی بازی Tron Identity عبارتند از:

    • سبک روایت تعاملی
    • گرافیک پیکسلی زیبا
    • داستانی جذاب

اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی با داستانی جذاب و گیم پلی چالش برانگیز هستید، Tron Identity یک گزینه عالی است.

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های خاص بازی Tron Identity می پردازیم:

    • گرافیک: بازی Tron Identity از گرافیک پیکسلی زیبا و رنگارنگ استفاده می کند. این گرافیک به خوبی با فضای بازی هماهنگ است.
    • داستان: داستان بازی Tron Identity جذاب و پیچیده است. بازیکنان در طول بازی با شخصیت های مختلفی روبرو می شوند که هر کدام داستان خاص خود را دارند.
    • گیم پلی: گیم پلی بازی Tron Identity چالش برانگیز و اعتیادآور است. بازیکنان باید از مهارت های خود برای حل معماها و پیشبرد داستان استفاده کنند.

در مجموع، بازی Tron Identity یک تجربه منحصر به فرد و لذت بخش است. این بازی برای بازیکنانی که به دنبال یک بازی ماجراجویی با داستانی جذاب و گیم پلی چالش برانگیز هستند، یک گزینه عالی است.

برخی از ویژگی های خاص بازی Tron Identity که آن را از سایر بازی های ماجراجویی متمایز می کند عبارتند از:

    • سبک روایت تعاملی: بازیکنان در طول بازی با چندین نقطه تصمیم گیری روبرو می شوند که بر سرنوشت داستان تأثیر می گذارد. این ویژگی به بازیکنان امکان می دهد تا داستان بازی را به روش خود تجربه کنند.
    • فضای بازی جذاب: بازی Tron Identity در یک دنیای مجازی به نام گرید اتفاق می افتد. این دنیا از رنگ ها و اشکال هندسی مختلفی تشکیل شده است که فضایی جذاب و چشم نواز را ایجاد می کند.
    • شخصیت های دوست داشتنی: بازیکنان در طول بازی با شخصیت های مختلفی روبرو می شوند که هر کدام داستان خاص خود را دارند. این شخصیت ها به خوبی توسعه یافته اند و بازیکنان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی با داستانی جذاب، گیم پلی چالش برانگیز و فضایی منحصر به فرد هستید، بازی Tron Identity یک گزینه عالی است.

ویژگــی های بازی
    داستانی جذاب و پرتنش
    گرافیک پیکسلی زیبا
    موسیقی متن جذاب
    گیم پلی چالش برانگیز
گالری تصاویر
دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

OS: Windows 10

Processor: 1.4 GHz Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Integrated

Storage: 3 GB available space

مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Tron Identity برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود The Invincible - بازی شکست ناپذیر برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Enshrouded برای کامپیوتر دانلود بازی Grim Dawn Definitive Edition v1.2.1.1 برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش