عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Sengoku Dynasty فیل اسپنسر انتشار انحصاری Helldivers 2 روی پلی استیشن را مضر می‌داند همه رمزهای بازی جی تی ای ۵ کامپیوتر – GTA: San Andreas لیست کامل کشتی‌گیران WWE 2K24 رونمایی شد دانلود One Last Breath - بازی آخرین نفس کامپیوتر
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم گودزیلا منهای یک با زیرنویس فارسی Godzilla Minus One 2023 فیلم گودزیلا منهای یک ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p نسخه HDTS Godzilla Minus One یک فیلم ژاپنی به ژانر کا

دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم گودزیلا منهای یک با زیرنویس فارسی Godzilla Minus One 2023

فیلم گودزیلا منهای یک ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

نسخه HDTS

Godzilla Minus One یک فیلم ژاپنی به ژانر کایجو به نویسندگی، جلوه‌های بصری، و کارگردانی تاکاشی یامازاکی و محصول سال ۲۰۲۳ کشور ژاپن است که با همکاری مشترک هنرگاه توهو و ربات تولید شده و به‌وسیلهٔ شرکت توهو عرضه شده‌است. گودزیلا منهای یک سی و هفتمین فیلم از حق‌امتیاز گودزیلا و سی و سومین فیلم گودزیلایی شرکت توهو محسوب می‌شود.

(نسخه HDTS بازبینی شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

[دانلود کیفیت 1080HQ با حجم 3.0 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.2 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1.1 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 790 مگابایت]

داستان فیلم در ژاپن پس از جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. کشور ویران شده و در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد. در این میان، گودزیلا دوباره ظاهر می‌شود و به ژاپن حمله می‌کند. نیروهای دفاعی ژاپن تلاش می‌کنند تا گودزیلا را متوقف کنند، اما موفق نمی‌شوند. در نهایت، یک جوان به نام میتسورو با کمک یک دختر بی‌خانمان به نام می‌تسوکو، راهی برای شکست گودزیلا پیدا می‌کنند.

Godzilla Minus One با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. منتقدان از کارگردانی، جلوه‌های بصری و داستان فیلم تمجید کردند. این فیلم همچنین در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

نقد فیلم

Godzilla Minus One یک فیلم کایجو کلاسیک است که تمام عناصری را که از یک فیلم کایجو انتظار دارید، ارائه می‌دهد. فیلم دارای جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای است که گودزیلا را به یک هیولای واقعی تبدیل می‌کند. داستان فیلم نیز جذاب و پرتنش است و مخاطب را تا پایان فیلم درگیر خود می‌کند.

کارگردانی تاکاشی یامازاکی یکی از نقاط قوت فیلم است. یامازاکی با استفاده از ترکیبی از فیلمبرداری و جلوه‌های بصری، صحنه‌های اکشن فیلم را به شکلی باورپذیر و هیجان‌انگیز به تصویر می‌کشد.

بازی بازیگران نیز در فیلم قابل قبول است. Minami Hamabe در نقش میتسورو و Sakura Ando در نقش می‌تسوکو، بازی‌های خوبی ارائه می‌دهند.

در مجموع، Godzilla Minus One یک فیلم کایجو خوب است که طرفداران این ژانر را راضی خواهد کرد. این فیلم داستانی جذاب، جلوه‌های بصری خیره‌کننده و بازی‌های خوبی دارد.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم گودزیلا منهای یک Godzilla Minus One 2023 با زیرنویس فارسی - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش