عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Retail Store Simulator - بازی شبیه ساز فروشگاه خرده فروشی اندروید Rebel Wolves خالق بازی The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را به عنوان مدیر خلاقیت استخدام کرد دانلود بازی Diablo 4 برای کامپیوتر دانلود Wasteland Story Survival RPG 2023.03.17a - بازی داستان بقا در آخرالزمان + مود دانلود Human Evolution Clicker Game MOD 1.9.31 - بازی کلیکی تکامل انسانی برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   A Plague Tale: Innocence در فروشگاه Epic Games رایگان شد

A Plague Tale: Innocence در فروشگاه Epic Games رایگان شد

A Plague Tale: Innocence در فروشگاه Epic Games رایگان شد بازی ماجراجویی اکشن A Plague Tale: Innocence از Asobo Studio اکنون به مدت یک هفته رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است. این بازی در تاریخ

A Plague Tale: Innocence در فروشگاه Epic Games رایگان شد

A Plague Tale: Innocence در فروشگاه Epic Games رایگان شد

بازی ماجراجویی اکشن A Plague Tale: Innocence از Asobo Studio اکنون به مدت یک هفته رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است. این بازی در تاریخ 14 می 2019 برای رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر شد و با استقبال مثبت منتقدان و بازیکنان مواجه شد.

داستان A Plague Tale: Innocence در قرن چهاردهم فرانسه می گذرد و در مورد دو خواهر، آمیسیا و هوگو، است که در بحبوحه جنگ صد ساله و طاعون سیاه سعی می کنند زنده بمانند. بازیکنان کنترل آمیسیا را بر عهده می گیرند و باید از هوگو محافظت کنند و در عین حال از خطرات دنیای اطراف خود فرار کنند.

بازی برای گرافیک زیبا، داستان احساسی و گیم پلی چالش برانگیز مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین برای روایت داستان خود از طریق سکوبازی، پازل و مخفی کاری مورد تحسین قرار گرفته است.

بازیکنانی که در حال حاضر اکانت Epic Games دارند، می‌توانند تا 12 آگوست (22 مرداد) بازی را رایگان دریافت کنند. پس از آن، بازی به قیمت معمول 29.99 دلار در فروشگاه Epic Games موجود خواهد بود.

اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی اکشن با داستانی احساسی و گیم پلی چالش برانگیز هستید، A Plague Tale: Innocence انتخاب مناسبی است. این بازی تا 12 آگوست 2023 رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس خواهد بود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

A Plague Tale: Innocence در فروشگاه Epic Games رایگان شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش