عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
افشاگری جدید: احتمال تغییر توسعه‌دهنده‌ی بازی فیفا! دانلود Castlevania: Nocturne - انیمیشن کسلوانیا: منظره شب دانلود Maximus 2 MOD v2312.03 - بازی اکشن ماکسیموس 2 برای اندروید + مود دانلود مود بازی Last Shelter: Survival برای اندروید دانلود بازی Return to Monkey Island برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Assassin’s Creed Valhalla و Resident Evil 2 در ژانویه ۲۰۲۴ به گیم پس می آیند

Assassin’s Creed Valhalla و Resident Evil 2 در ژانویه ۲۰۲۴ به گیم پس می آیند

Assassin’s Creed Valhalla و Resident Evil 2 در ژانویه ۲۰۲۴ به گیم پس می آیند خبرهای هیجان‌انگیزی برای مشترکین گیم‌پس! ماه ژانویه ۲۰۲۴ در سرویس گیم‌پس مایکروسافت شاهد ورود عناوین

Assassin’s Creed Valhalla و Resident Evil 2 در ژانویه ۲۰۲۴ به گیم پس می آیند

Assassin’s Creed Valhalla و Resident Evil 2 در ژانویه ۲۰۲۴ به گیم پس می آیند

خبرهای هیجان‌انگیزی برای مشترکین گیم‌پس! ماه ژانویه ۲۰۲۴ در سرویس گیم‌پس مایکروسافت شاهد ورود عناوین فوق‌العاده‌ای است که ترکیبی از اکشن، ماجراجویی و ترس و وحشت را به ارمغان می‌آورند. در ادامه، به چند مورد از مهم‌ترین بازی‌هایی که به گیم‌پس اضافه خواهند شد، نگاهی می‌اندازیم:

Assassin’s Creed Valhalla (از ۹ ژانویه): در نقش یک وایکینگ بی‌باک به نام Eivor Varinsdottir، به قلب انگلستان قرن نهم سفر کنید. در این بازی جهان باز گسترده، با دشمنان مبارزه کنید، قلعه‌ها را فتح کنید و داستان حماسی خود را بسازید.

Resident Evil 2 (از ۱۶ ژانویه): یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ را با گرافیک و گیم‌پلی مدرن تجربه کنید. در Raccoon City با زامبی‌های وحشتناک روبه‌رو شوید، از چنگال Tyrant فرار کنید و داستان دلهره‌آور Leon S. Kennedy و Claire Redfield را کشف کنید.

Hell Let Loose (از ۴ ژانویه): در این بازی چند نفره تیراندازی اول شخص واقع‌گرایانه، به میدان‌های نبرد خونین جنگ جهانی دوم قدم بگذارید. با نقش‌های مختلف سربازان و وسایل نقلیه، برای پیروزی در نبردهای بزرگ و تاکتیکی تلاش کنید.

Figment: Journey to the Isles of Madness (از ۹ ژانویه): در این بازی ماجراجویی پلتفرمر زیبا و خلاقانه، به دنیای ذهن یک فرد افسرده سفر کنید. با موجودات عجیب و غریب ملاقات کنید، پازل‌های چالش‌برانگیز را حل کنید و به قهرمانی برای مبارزه با تاریکی تبدیل شوید.

Super Mega Baseball 4 (از ۱۱ ژانویه): در این بازی جذاب و سرگرم‌کننده بیسبال، با دوستان و خانواده خود رقابت کنید. تیم خود را بسازید، بازیکنان را ارتقا دهید و با حرکات نمایشی هوم‌ران، حریفان را شکست دهید.

این‌ها تنها چند مورد از بازی‌های جدیدی هستند که در ژانویه ۲۰۲۴ به گیم‌پس اضافه خواهند شد. با تنوع گسترده‌ای از ژانرها و سبک‌ها، مطمئناً برای هر سلیقه‌ای چیزی وجود دارد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Assassin’s Creed Valhalla و Resident Evil 2 در ژانویه ۲۰۲۴ به گیم پس می آیند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش