صفحه اصلی مقالات اخبار بازی ها کارگردان Dragon's Dogma 2 بخاطر تأخیر طولانی عذرخواهی کرد
کارگردان Dragon's Dogma 2 بخاطر تأخیر طولانی عذرخواهی کرد
مقالاتاخبار بازی ها

کارگردان Dragon's Dogma 2 بخاطر تأخیر طولانی عذرخواهی کرد

  • احسان
  • احسان
  • یک سال پیش
  • 3 بازدید
  • 0 دیدگاه

کارگردان Dragon's Dogma 2 بخاطر تأخیر طولانی عذرخواهی کرد

هیدئاکی ایتسونو، کارگردان بازی Dragon's Dogma 2، در مصاحبه‌ای اخیر عذرخواهی رسمی از طرفداران این مجموعه بابت تأخیر دوازده ساله دنباله ارائه کرد. او ابراز ناراحتی خود را از انتظار طولانی آن‌ها نشان داد و تأکید کرد که اگر به او بستگی داشت، این بازی خیلی زودتر ساخته می‌شد.

ایتسونو گفت: "واقعاً دلم می‌خواست درست بعد از انتشار نسخه اول، دنباله را بسازم. بنابراین، بخاطر اینکه همه شما را این‌همه مدت منتظر نگه داشتم، متأسفم." او همچنین از حمایت طرفدارانی که باعث شدند این پروژه به مرحله‌ی تولید برسد تشکر کرد.

Dragon's Dogma پس از انتشار در سال 2012، به تدریج به یک عنوان محبوب «کالت» تبدیل شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. ترکیب منحصربه‌فرد اکشن سریع، عناصر نقش‌آفرینی و دنیای باز فانتزی، دل بسیاری از گیمرها را برد.

با این حال، دنباله این بازی برای مدت بسیار طولانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و شایعات زیادی درباره‌ی آن وجود داشت. سرانجام، در ژوئن 2022، Capcom به‌طور رسمی ساخت Dragon's Dogma 2 را تأیید کرد و تاریخ انتشار آن را مارس 2024 اعلام کرد.

عذرخواهی ایتسونو نشان می‌دهد که سازندگان بازی از تأخیر طولانی آگاه هستند و برای جلب رضایت طرفداران تلاش می‌کنند. پیش‌نمایش‌های اخیر بازی نیز نوید یک تجربه‌ی اکشن نقش‌آفرینی گسترده و عمیق را می‌دهند که ارزش انتظار طولانی را خواهد داشت.

مشخــصات فایــل

در صورتی که لینک های مطلب با مشکل مواجه هستند و یا قصد دارید لینک های جدید جایگزین شود ، درخواست خود را در تلگرام و گروه زیر ذکر کنید:

https://t.me/

برای رفع ارور میتوانید از این آموزش کمک بگیرید.

برای رفع ارور میتوانید از آموزش فوق کمک بگیرید.

برای رفع ارور میتوانید از آموزش کمک بگیرید.

برای رفع ارور میتوانید از متن فوق کمک بگیرید.

Recomended System :

Minimum System :

نوشتن دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش
جستجو در سایت

برای جستجوی بهتر لطفا از کلیدواژه فارسی استفاده کنید.