عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Stickfight Archer 1.59 - بازی مبارزه استیکمن کماندار اندروید + مود دانلود چیت اورجینال بازی Titanfall 2 دانلود نجات طرفدار - بازی رضا پیشرو مشکل داری؟ برای اندروید دانلود بازی Need For Speed Rivals برای کامپیوتر دانلود مود Defense Zone 3 Ultra HD - هک بازی منطقه دفاع 3 اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تمدن‌های شلوغ و محیط‌های باز و مرموز در بازی Star Wars Outlaws

تمدن‌های شلوغ و محیط‌های باز و مرموز در بازی Star Wars Outlaws

تمدن‌های شلوغ و محیط‌های باز و مرموز در بازی Star Wars Outlaws بازی جدید Star Wars Outlaws، که قرار است امسال برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر‌های شخصی انتشار یابد، قول داده است

تمدن‌های شلوغ و محیط‌های باز و مرموز در بازی Star Wars Outlaws

تمدن‌های شلوغ و محیط‌های باز و مرموز در بازی Star Wars Outlaws

بازی جدید Star Wars Outlaws، که قرار است امسال برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر‌های شخصی انتشار یابد، قول داده است تا بازیکان را به دلِ دنیاهای مملو از زندگی و راز ببرد.

طبق مصاحبه اخیر با توسعه‌دهندگان بازی، Star Wars Outlaws دارای "شهرهای متراکم و پررونق" و "محیط‌های باز گسترده و مرموز" خواهد بود. شهرها پر از شخصیت‌های جالب، ماموریت‌های جانبی و فرصت‌های مختلف برای تعامل خواهند بود. محیط‌های باز نیز امکان کاوش آزادانه، کشف مناطق مخفی و رو به رو شدن با خطرات غیرمنتظره را برای بازیکنان فراهم خواهند کرد.

توسعه‌دهندگان تاکید کرده‌اند که هدف آن‌ها ساختن دنیایی است که زنده و نفس‌کشنده به نظر می‌رسد. آن‌ها می‌خواهند که بازیکنان احساس کنند بخشی از یک کهکشان وسیع‌تر هستند، نه فقط در حال تکمیل یک سری مراحل از پیش تعیین شده.

محتوای بیشتری از Star Wars Outlaws در رویداد Ubisoft Forward در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تمدن‌های شلوغ و محیط‌های باز و مرموز در بازی Star Wars Outlaws - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش