عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شایعه: Call of Duty: Modern Warfare 4 در دست توسعه است بازی Exoprimal بروزرسانی جدیدی دریافت می کند دانلود مود بازی امیرو ماهی بگیر برای اندروید دانلود بازی HUMANKIND Deluxe Edition کامپیوتر + آپدیت + نسخه RUNE Final Fantasy 16: The Rising Tide شامل یک حالت بقا جدید در بخش انتهایی بازی خواهد بود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر مبارزه با باس نهایی در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

تریلر مبارزه با باس نهایی در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

تریلر مبارزه با باس نهایی در بازی Prince of Persia: The Lost Crown Ubisoft Annecy در جریان The Game Awards 2023، جدیدترین بازی Prince of Persia: The Lost Crown را با یک نمایش گیم پلی جدید به نمایش گذ

تریلر مبارزه با باس نهایی در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

تریلر مبارزه با باس نهایی در بازی Prince of Persia: The Lost Crown

Ubisoft Annecy در جریان The Game Awards 2023، جدیدترین بازی Prince of Persia: The Lost Crown را با یک نمایش گیم پلی جدید به نمایش گذاشت. در این نمایش، بازیکنان نگاهی دقیق به سطح افتتاحیه بازی و یک نمایش مبارزه با رئیس بزرگ دریافت کردند. همچنین اعلام شده که Prince of Persia: The Lost Crown قرار است حدود 25 ساعت طول بکشد.

در سطح افتتاحیه، بازیکن در نقش Sargon بازی می کند، یک جنگجوی جوان که در تلاش است از قلعه ای مرموز فرار کند. او به زودی با گروهی از مبارزان با تجربه که به او کمک می کنند تا از قلعه فرار کنند، آشنا می شود.

در مبارزه با رئیس بزرگ، بازیکن در برابر Vahram، یک مبارز قدرتمند و مرموز قرار می گیرد. Vahram دارای قدرت های جادویی و شمشیرهای تیز است و بازیکن باید از تمام مهارت های خود برای شکست دادن او استفاده کند.

Prince of Persia: The Lost Crown قرار است در تاریخ 18 ژانویه 2024 برای PC، PlayStation 4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر شود.

مشاهده در یوتیوب

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر مبارزه با باس نهایی در بازی Prince of Persia: The Lost Crown - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش