عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود نسخه فشرده ElAmigos بازی Sker Ritual برای کامپیوتر دانلود مود بازی Star Survivor: Premium برای اندروید دانلود مود Death Park 2 - بازی ماجراجویی پارک مرگ 2 اندروید 343 Industries ظاهراً در حال کار روی یک بازی Halo جدید با استفاده از Unreal Engine 5 است دانلود بازی Car For Sale Simulator 2023 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Prince of Persia: The Lost Crown قرار است حدود 25 ساعت طول بکشد

Prince of Persia: The Lost Crown قرار است حدود 25 ساعت طول بکشد

Prince of Persia: The Lost Crown قرار است حدود 25 ساعت طول بکشد بازی جدید Prince of Persia: The Lost Crown قرار است یک بازی 25 ساعته باشد. این بازی جدید یک بازی 2D است که در آن بازیکن نقش یک شاهزاده

Prince of Persia: The Lost Crown قرار است حدود 25 ساعت طول بکشد

Prince of Persia: The Lost Crown قرار است حدود 25 ساعت طول بکشد

بازی جدید Prince of Persia: The Lost Crown قرار است یک بازی 25 ساعته باشد. این بازی جدید یک بازی 2D است که در آن بازیکن نقش یک شاهزاده جوان را بازی می کند که باید از قلعه ای مرموز فرار کند. بازی دارای سبک هنری زیبا و گیم پلی هیجان انگیز است که طرفداران Prince of Persia را به وجد خواهد آورد. همچنین بدانید که بازی Prince of Persia: The Lost Crown به مرحله طلایی رسید.

Prince of Persia: The Lost Crown قرار است در تاریخ 18 ژانویه 2024 برای PC، PlayStation 4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر شود.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown توسط Ubisoft Annecy توسعه یافته است و توسط Ubisoft منتشر خواهد شد. بازی از سبک هنری زیبای 2D استفاده می کند و گیم پلی اکشن-ماجراجویی را ارائه می دهد. بازی دارای داستانی جذاب و شخصیت های جالب است که بازیکنان را به وجد خواهد آورد.

Prince of Persia: The Lost Crown قطعاً یک بازی مورد انتظار برای طرفداران Prince of Persia است. بازی دارای گرافیک زیبا، گیم پلی هیجان انگیز و داستانی جذاب است. اگر به دنبال یک بازی جدید و هیجان انگیز هستید، حتماً Prince of Persia: The Lost Crown را امتحان کنید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Prince of Persia: The Lost Crown قرار است حدود 25 ساعت طول بکشد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش