عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود God Of War 1 - بازی خدای جنگ 1 دانلود کرک بازی Resident Evil 4 Remake دانلود مود PAW Patrol Rescue World - بازی نجات جهان اندروید دانلود ترینر بازی Banishers: Ghosts of New Eden دانلود  Summoner’s Greed 1.64.4 - بازی دفاع از برج حرص ساحر اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی ماجراجویی ترسناک The Sinking City رسماً توسط Frogwares منتشر شد

بازی ماجراجویی ترسناک The Sinking City رسماً توسط Frogwares منتشر شد

بازی ماجراجویی ترسناک The Sinking City رسماً توسط Frogwares منتشر شد Frogwares، توسعه‌دهنده بازی The Sinking City، امروز اعلام کرد که این بازی ترسناک ماجراجویی پس از یک دوره دسترسی اولیه طولانی،

بازی ماجراجویی ترسناک The Sinking City رسماً توسط Frogwares منتشر شد

بازی ماجراجویی ترسناک The Sinking City رسماً توسط Frogwares منتشر شد

Frogwares، توسعه‌دهنده بازی The Sinking City، امروز اعلام کرد که این بازی ترسناک ماجراجویی پس از یک دوره دسترسی اولیه طولانی، اکنون به‌طور کامل منتشر شده است. بازی The Sinking City در سال 2019 برای رایانه‌های شخصی، Xbox One و PlayStation 4 منتشر شد و به دلیل سبک گرافیکی منحصر به فرد خود و اتمسفر ترسناکی که ایجاد می‌کند، مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت.

توسعه‌دهنده بازی، Frogwares، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «ما بسیار خوشحالیم که سرانجام The Sinking City را به طور کامل منتشر کنیم. ما از حمایت بی‌نظیر جامعه بازی‌های ویدیویی در طول دسترسی اولیه سپاسگزاریم. بازخورد شما به ما کمک کرد تا بازی را به بهترین شکل ممکن بهبود دهیم.»

بازی The Sinking City بازیکنان را در نقش یک کارآگاه خصوصی به نام Charles Reed قرار می‌دهد که به شهر غرق شده‌ی رُچستر می‌رود تا رازهایی را در مورد غرق شدن شهر کشف کند. بازیکنان باید از مهارت‌های اکتشافی و حل معماهای خود استفاده کنند تا حقیقت را در پشت این اتفاقات مرموز کشف کنند.

بازی The Sinking City دارای گرافیک خیره‌کننده‌ای است که به لطف موتور گرافیکی Unreal Engine 4، شهر غرق شده‌ی رُچستر را به زیبایی به تصویر می‌کشد. بازی همچنین از هوش مصنوعی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که باعث می‌شود NPC‌های بازی احساس واقعی‌تری داشته باشند.

علاوه بر نسخه کامل بازی، Frogwares همچنین یک بسته الحاقی جدید برای The Sinking City منتشر کرده است که داستان جدیدی را اضافه می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در نقش کارآگاه خصوصی دیگری به نام Cassandra O'Malley بازی کنند.

بازی The Sinking City اکنون برای رایانه‌های شخصی، Xbox One، PlayStation 4 و Nintendo Switch در دسترس است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی ماجراجویی ترسناک The Sinking City رسماً توسط Frogwares منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش