عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر دانلود نسخه فیتگرل بازی Crysis 2 Remastered برای کامپیوتر دانلود مود Call of Duty: Mobile KR - بازی کالاف دیوتی موبایل کره اندروید دانلود Mad GunZ MOD 4.1.3 - بازی اسلحه دیوانه برای اندروید + مود دانلود مود بازی Autogun Heroes برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Stellar Blade به سال 2024 موکول شد

بازی Stellar Blade به سال 2024 موکول شد

بازی Stellar Blade به سال 2024 موکول شد شرکت Sony Interactive Entertainment و توسعه دهنده SHIFT UP اعلام کردند که بازی اکشن ماجراجویی Stellar Blade از پنجره انتشار برنامه ریزی شده خود در سال 2023 به

بازی Stellar Blade به سال 2024 موکول شد

بازی Stellar Blade به سال 2024 موکول شد

شرکت Sony Interactive Entertainment و توسعه دهنده SHIFT UP اعلام کردند که بازی اکشن ماجراجویی Stellar Blade از پنجره انتشار برنامه ریزی شده خود در سال 2023 به سال 2024 موکول شده است. این بازی قرار است برای کنسول PlayStation 5 منتشر شود.

در بیانیه ای که در PlayStation Blog منتشر شد، توسعه دهندگان گفتند که تصمیم به تاخیر در انتشار بازی برای اطمینان از ارائه بهترین تجربه ممکن برای بازیکنان گرفته شد. آنها گفتند:

"Stellar Blade یک بازی اکشن ماجراجویی جدید و هیجان انگیز است که ما با دقت و ظرافت در حال توسعه آن هستیم. ما می خواهیم مطمئن شویم که این بازی با استانداردهای بالایی که برای آن تعیین کرده ایم مطابقت دارد و می خواهیم به بازیکنان اطمینان دهیم که ارزش انتظار را دارد.

ما می دانیم که این خبر ممکن است برای برخی از بازیکنان ناامید کننده باشد، اما ما می خواهیم از شما برای صبر و درک شما تشکر کنیم. ما هیجان زده هستیم که Stellar Blade را در سال 2024 به شما ارائه دهیم."

Stellar Blade یک بازی اکشن ماجراجویی است که بازیکنان را در نقش Eve قرار می دهد، یک قهرمان شجاع که باید از زمین در برابر یک تهدید خارجی دفاع کند. بازی دارای گیم پلی سریع و اکشن، همراه با یک داستان جذاب و شخصیت های دوست داشتنی است.

در حال حاضر، تاریخ انتشار دقیق Stellar Blade برای سال 2024 اعلام نشده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Stellar Blade به سال 2024 موکول شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش