عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
رویداد Midwinter Blight در Diablo 4 امروز آغاز می‌شود واکنش بازیگر سریال Percy Jackson and the Olympians به صحبت های نژادپرستانه دانلود بازی Armored Core VI Fires of Rubicon تریلر Banishers: Ghosts of New Eden جزئیات Setting آن را نشان می دهد دانلود Grand Summoners 3.38.3 - بازی احضار بزرگ اندروید + مود
صفحه اصلی   کامپیوتر   ماجراجویی   دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر

دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر

دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر بازی The Case of the Golden Idol یک بازی ماجراجویی و معمایی است که در سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی Color Gray Games ساخته و توسط Playst

دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر

دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر

بازی The Case of the Golden Idol یک بازی ماجراجویی و معمایی است که در سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی Color Gray Games ساخته و توسط Playstack برای سیستم‌عامل‌های macOS و Windows منتشر شد. این بازی داستان یک مجسمه طلایی با قدرت‌های ماوراءالطبیعه را روایت می‌کند که در طول ۴۰ سال در قرن هجدهم از دست خانواده‌ای اشرافی به دنیای زیرزمینی خلافکاران، انجمن‌های مخفی عرفانی و طبقه سیاسی و اشرافی می‌رسد. بازی در چهار فصل روایت می‌شود که ۵۰ سال را در برمی‌گیرد.

The Case of the Golden Idol PC-DINOByTES (GOG)

داستان

داستان بازی با Albert Cloudsley آغاز می‌شود که در سال ۱۷۴۲ در یک سفر اکتشافی مجسمه طلایی را به دست می‌آورد. او برای رسیدن به مجسمه، شریکش، دکتر Oberon Geller را از صخره‌ای به پایین می‌اندازد. در سال ۱۷۸۶، نوه Albert، Sebastian Cloudsley، به طور تصادفی می‌میرد و وصیت‌نامه‌اش مجسمه را به Willard Wright، غریبه‌ای که از خانواده نیست، می‌بخشد.

گیم‌پلی

گیم‌پلی بازی The Case of the Golden Idol ترکیبی از بازی‌های ماجراجویی اشاره و کلیک و بازی‌های معمایی است. بازیکنان می‌توانند در دنیای بازی گشت و گذار کنند، با شخصیت‌ها تعامل داشته باشند، سرنخ‌ها را جمع‌آوری کنند و معماها را حل کنند تا داستان را پیش ببرند. بازی دارای سیستم مبارزه یا محدودیت زمانی نیست.

استقبال

بازی The Case of the Golden Idol با استقبال مثبت منتقدان مواجه شد. این بازی امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ را از وب‌سایت متاکریتیک کسب کرد. منتقدان از داستان، معماها و فضای بازی تمجید کردند.

جوایز

    • جشنواره بازی‌های مستقل ۲۰۲۳: نامزد بهترین بازی مستقل اول‌فایل
    • جوایز بازی فرانسه ۲۰۲۲: برنده بهترین بازی مستقل
    • جایزه IGF Nuovo ۲۰۲۲: برنده
    • جوایز IGN اسپانیا ۲۰۲۲: برنده بهترین بازی ماجراجویی

برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی The Case of the Golden Idol

  • داستان جذاب و درگیرکننده: داستان بازی The Case of the Golden Idol حول محور یک مجسمه طلایی ماوراءالطبیعه می‌چرخد که در طول ۴۰ سال از دست خانواده‌ای اشرافی به دنیای زیرزمینی خلافکاران، انجمن‌های مخفی عرفانی و طبقه سیاسی و اشرافی می‌رسد. این داستان جذاب و درگیرکننده است و بازیکنان را تا پایان بازی مجذوب خود می‌کند.
  • معماهای هوشمندانه: معماهای بازی The Case of the Golden Idol چالش‌برانگیز و هوشمندانه هستند. بازیکنان باید از هوش و خلاقیت خود برای حل این معماها استفاده کنند.
  • گرافیک زیبا: بازی The Case of the Golden Idol از گرافیک زیبایی برخوردار است که یادآور بازی‌های ماجراجویی دهه ۱۹۹۰ است. این گرافیک زیبا به ایجاد فضایی جذاب و گیرا برای بازی کمک می‌کند.

نقاط قوت بازی

  • داستان قوی و جذاب
  • معماهای هوشمندانه و چالش‌برانگیز
  • اتمسفر زیبا و دلنشین

نقاط ضعف بازی

  • سرعت کند بازی ممکن است برای برخی از بازیکنان آزاردهنده باشد
  • برخی از معماها ممکن است بیش از حد سخت باشند

نتیجه‌گیری

بازی The Case of the Golden Idol یک بازی ماجراجویی خوش‌ساخت و لذت‌بخش است که مطمئناً طرفداران این ژانر را راضی خواهد کرد. این بازی دارای داستانی جذاب، معماهای هوشمندانه و گرافیکی زیبا است. اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی چالش‌برانگیز و لذت‌بخش هستید، به شدت توصیه می‌کنم بازی The Case of the Golden Idol را امتحان کنید.

ویژگــی های بازی
    + داستان جذاب و درگیرکننده
    + معماهای هوشمندانه
    + گرافیک زیبا
گالری تصاویر
دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bit

Processor: Intel Core i5-4200M @ 2.5GHz (4 CPUs)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1050

DirectX: Version 12

Storage: 300 MB available space

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64 bit

Processor: 1.7 GHz Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 4600

DirectX: Version 12

Storage: 300 MB available space

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه DINOByTES:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر دانلود نسخه کم حجم بازی Alan Wake 2 – Night Springs برای کامپیوتر دانلود بازی Astor Blade of the Monolith برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Nocturnal Enhanced Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش