عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود This Bed We Made - بازی این تختی که ما درست کردیم برای کامپیوتر کمپین بازاریابی Silent Hill 2 Remake به زودی آغاز خواهد شد دانلود بازی Fallout 4 – Game of the Year Edition برای کامپیوتر دانلود مود بازی Anti-Terrorist Shooting Game برای اندروید دانلود My Time at Sandrock - بازی زمان من در ساندروک
صفحه اصلی   کنسول   بازی ps1   دانلود Resident Evil 2: Dual Shock Ver - بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1

دانلود Resident Evil 2: Dual Shock Ver - بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1

بازی Resident Evil 2: Dual Shock Ver یکی از بهترین بازی‌های ترسناک و اکشن است که تا به حال توسط کمپانی معتبر کپکام ساخته شده است. این بازی در سال ۱۹۹۸ برای کنسول پلی‌استیشن 1 منتشر شد و بعدا

دانلود Resident Evil 2: Dual Shock Ver - بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1

بازی Resident Evil 2: Dual Shock Ver یکی از بهترین بازی‌های ترسناک و اکشن است که تا به حال توسط کمپانی معتبر کپکام ساخته شده است. این بازی در سال ۱۹۹۸ برای کنسول پلی‌استیشن 1 منتشر شد و بعداً نسخه‌ای با پشتیبانی از دو شوک (دو ویبره) عرضه شد. این نسخه دارای چندین ویژگی جدید بود که بازی را جذاب‌تر می‌کرد.

برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • حالت Extreme Battle: در این حالت، شما می‌توانید با چهار شخصیت مختلف (لئون، کلر، کریس و آدا) در محیط‌های مختلف بازی را تجربه کنید. هدف شما در این حالت این است که به دنبال چهار قطعه از سرم ضد ویروس G بگردید و آن‌ها را به هلی‌پد برسانید. البته باید مواظب زامبی‌ها و هیولاهای دیگر باشید که سعی در جلوگیری از رسیدن شما به مقصد دارند.
    - حالت Rookie: در این حالت، شما می‌توانید با دو شخصیت جدید (رابرت کندو و ماروین براناغ) بازی را شروع کنید. این دو شخصیت دارای داستان و تجهیزات خود هستند و مسیر بازی برای آن‌ها متفاوت است. برای مثال، رابرت کندو یک فروشنده سلاح است که در فروشگاه خود گیر افتاده است و ماروین براناغ یک افسر پلیس است که در اداره پلیس زخمی شده است.
    - حالت Arrange: در این حالت، شما می‌توانید با لئون و کلر بازی را با تغییراتی در محل قرارگیری آیتم‌ها، سلاح‌ها و دشمنان انجام دهید. بعضی از این تغییرات ممکن است بازی را آسان‌تر یا سخت‌تر کنند. برای مثال، در این حالت شما ممکن است به جای تفنگ خمپاره، تفنگ لیزر پیدا کنید یا به جای زامبی، با تیراندازان خلافکار روبرو شوید.
    - صدای دوبله فارسی: این نسخه از بازی دارای صدای دوبله فارسی است که توسط گروه صداسازان فعال در صنعت بازی ساخته شده است. صدای دوبله فارسی بازی را حماسی‌تر و جذاب‌تر می‌کند و همچنین به فهم داستان و روابط شخصیت‌ها کمک می‌کند. دوبله هنوز در وب سایت گیم تن موجود نمی باشد.

لینک های دانلود ePSXe 

دانلود با لینک مستقیم _ نسخه 2.0.2

دانلود با لینک مستقیم _ نسخه 2.0.5

دانلود نسخه 2.0.8 برای اندروید

SCPH1001.bin

ویژگــی های بازی
    + گیم پلی خوب
    + گرافیک مناسب در زمان عرضه
    + داستان ترسناک
گالری تصاویر
دانلود Resident Evil 2: Dual Shock Ver - بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1 دانلود Resident Evil 2: Dual Shock Ver - بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1
سیســتم مـــورد نیـــاز
راهنمــای نصــب بازی

لینک های دانلود

لینک های دانلود آپلود بوی و آپلود با ترافیک نیم بها محاسبه میشود


توجه: گاهی اوقات لینک های دانلود به درستی کار نمی کنند و باز نمی شوند در اینصورت uploadb.me را به uploadboy.com که در ابتدای لینک دانلود است تغییر دهید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 376+379 مگابایت
  • تاریخ انتشار: 1998
  • فرمت: 7Z
  • شرکت سازنده: Capcom
  • نسخه: Dual Shock Ver
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Resident Evil 2: Dual Shock Ver - بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1 - Download

Resident Evil 2 - Dual Shock Ver. (USA) (Disc 1) (Leon).iso
Resident Evil 2 - Dual Shock Ver. (USA) (Disc 2) (Claire).iso
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی تیکن 3 Tekken برای کامپیوتر و اندروید دانلود بازی پپسی من Pepsiman برای کامپیوتر و اندروید دانلود بازی JLeague Winning Eleven 2001 We 11 World V 19.1 Qatar 2022 برای پلی استیشن 1 دانلود بازی J-League Jikkyou Winning Eleven 2001 Europeu 2000/2001 برای پلی استیشن 1 دانلود بازی CALCIO SERIE A 1998 1999 WINNING ELEVEN 2002 برای پلی استیشن 1

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش