عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Ultimate Bowmasters 1.0.20 - استادان کماندار برای اندروید + مود دانلود مود بازی سرقت بزرگ شهری: ماشین دزدی ایرانی برای اندروید مبارز جادوگر، سومین شخصیت فصل اول بازی DNF Duel در دسترس است دانلود مود Real Gangster Crime 2 - بازی جنایات واقعی گانگستر 2 اندروید دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   ماجراجویی   اول شخص   شوتر   دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر Far Cry 5 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص جهان باز است که توسط یوبی‌سافت مونترال ساخته و توسط یوبی‌سافت در 27 مارس 2018 برای مایکرو

دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر

Far Cry 5 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص جهان باز است که توسط یوبی‌سافت مونترال ساخته و توسط یوبی‌سافت در 27 مارس 2018 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این یازدهمین نسخه و پنجمین عنوان اصلی در مجموعه بازی‌های Far Cry محسوب می‌شود. شما می توانید بازی Far Cry 4 را نیز از وب سایت گیم تن دریافت کنید.

نسخه Gold Edition - v1.011 - FitGirl

داستان بازی در شهرستان هوپ کانتی در ایالت مونتانا، ایالات متحده آمریکا اتفاق می‌افتد. شما در نقش یک مرد یا زن جوان بازی می‌کنید که در یک سفر خانوادگی به هوپ کانتی هستید. اما در طول سفر، هواپیمای شما توسط فرقه شبه مذهبی و افراطی به نام دروازه عدن (Eden's Gate) ربوده می‌شود. شما که تنها هستید، باید برای زنده ماندن و نجات مردم هوپ کانتی تلاش کنید.

بازی Far Cry 5 با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد. این بازی به دلیل گرافیک خیره‌کننده، گیم‌پلی روان و داستان جذابش مورد تحسین قرار گرفت. Far Cry 5 یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2018 بود.

ویژگی‌های کلیدی بازی Far Cry 5 :

  • گرافیک خیره‌کننده: بازی Far Cry 5 دارای گرافیک خیره‌کننده‌ای است. بازی با استفاده از موتور Dunia 2 ساخته شده است و محیط بازی بسیار زیبا و واقع‌گرایانه طراحی شده است.
  • گیم‌پلی روان: گیم‌پلی بازی Far Cry 5 بسیار روان و لذت‌بخش است. بازی دارای سیستم مبارزه و پارکوری است که به شما امکان می‌دهد آزادانه در محیط بازی حرکت کنید.
  • داستان جذاب: داستان بازی Far Cry 5 بسیار جذاب و پر تعلیق است. بازی دارای شخصیت‌های پردازش‌شده‌ای است که شما را تا آخرین لحظه بازی درگیر خود می‌کند.

در مجموع، بازی Far Cry 5 یک بازی تیراندازی اول شخص عالی است که تجربه‌ای هیجان‌انگیز و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد. این بازی دارای گرافیک خیره‌کننده، گیم‌پلی روان و یک داستان جذاب است. اگر از طرفداران بازی‌های تیراندازی اول شخص هستید، Far Cry 5 یک بازی عالی برای شما است.

ویژگی‌های خاص و بهبود یافته بازی Far Cry 5 :

  • شخصیت منفی جذاب: جوزف سید، رهبر فرقه دروازه عدن، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های منفی در تاریخ بازی‌های ویدئویی است. او یک رهبر کاریزماتیک و خطرناک است که به دنبال ایجاد یک دنیای جدید است.
  • سیستم پارکور بهبود یافته: سیستم پارکور بازی Far Cry 5 نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود یافته است و به شما امکان می‌دهد آزادانه‌تر در محیط بازی حرکت کنید.
  • محیط بازی متنوع: محیط بازی Far Cry 5 بسیار متنوع است و شامل جنگل‌ها، کوه‌ها، روستاها و شهرهای مختلف می‌شود. این تنوع باعث می‌شود که بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی Far Cry 5، سیستم انتخاب در بازی است. در طول بازی، شما با تصمیمات مختلفی روبرو می‌شوید که می‌توانند بر روند داستان بازی تأثیر بگذارند. این ویژگی باعث می‌شود که بازی بیشتر شبیه به یک تجربه سینمایی باشد و شما را درگیر خود کند.

ویژگی های نسخه فشرده CorePack v1.0.11:

  • در تاریخ ۲۲م نوامبر ۲۰۱۸ بر اساس ریلیز رسمی CODEX ساخته شده است.
  • حجم نسخه فشرده از ۲۳٫۳ گیگابایت می باشد. فضای مورد نیاز پس از نصب بازی از ۴۱٫۱گیگابایت (دیتای اصلی بازی + ۱زبان) شروع می شود. فضای مورد نیاز در هنگام نصب از ۴۲گیگابایت شروع می شود.
  • کیفیت صدا، تصویر، ویدیو و تکسچرهای بازی بدون دستکاری می باشد و کاملا اوریجینال هستند. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است.
  • فایل انتخابی In Game Editor الزامی نیست. اگر می خواهید بسته الحاقی Dead Living Zombies را داشته باشید، نصب این فایل انتخابی الزامی است. این فایل انتخابی دارای بسته الحاقی Dead Living Zombies به همراه ادیتورهای درون بازی می باشد.
  • فایل انتخابی HD Texture Pack دارای پک تکسچرهای بازی با کیفیت اولترا اچ دی است و تنها برای عزیزانی کاربرد دارد که دارای مانیتور ۴K بوده و از سیستم سخت افزاری بالایی بهره مند هستند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl v1.011:

  • بر اساس نسخه رسمی CODEX تحت عنوان Far Cry 5 Dead Living Zombies-CODEX فشرده سازی شده است.
  • بازی به نسخه v1.011 آپدیت شده است. تمامی پنج بسته ی الحاقی منتشرشده، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند (برابر با DLCهای نسخه CODEX است).
  • بسته الحاقی Dead Living Zombies DLC به صورت دانلود انتخابی جداگانه قرار گرفته است. این فایل انتخابی که با نام fg optional zombies and editor شناخته می شود، دارای بسته الحاقی Dead Living Zombies و فایل های ادیتور موجود در بازی می شود. فایل انتخابی HD Textures Pack هم دارای پک تکسچرهای بازی با کیفیت اولترا اچ دی است و تنها برای عزیزانی کاربرد دارد که دارای مانیتور ۴K بوده و از سیستم سخت افزاری بالایی بهره مند هستند.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی فایل ها می باشد.
  • حجم بازی از ۸۳٫۴گیگابایت به شروع از ۲۱٫۸گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما ۳۰ الی ۹۰دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۹۳گیگابایت است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor1911 توسعه یافته، استفاده شده است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • اگر این بازی را در ویندوزی غیر از ویندوز ۱۰ می خواهید نصب کنید، لطفا گزینه ی Compatibility to Windows 7 را در فایل ستاپ فعال نمایید.
ویژگــی های بازی
    - گرافیک خیره‌کننده: بازی Far Cry 5 دارای گرافیک خیره‌کننده‌ای است. بازی با استفاده از موتور Dunia 2 ساخته شده است و محیط بازی بسیار زیبا و واقع‌گرایانه طراحی شده است.
    - گیم‌پلی روان: گیم‌پلی بازی Far Cry 5 بسیار روان و لذت‌بخش است. بازی دارای سیستم مبارزه و پارکوری است که به شما امکان می‌دهد آزادانه در محیط بازی حرکت کنید.
    - داستان جذاب: داستان بازی Far Cry 5 بسیار جذاب و پر تعلیق است. بازی دارای شخصیت‌های پردازش‌شده‌ای است که شما را تا آخرین لحظه بازی درگیر خود می‌کند.
گالری تصاویر
دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)

راهنمــای نصــب بازی

بازی من ذخیره (Save) نمی شود. چیکار کنم؟

لطفا به محل ذخیره سازی سیوهای نسخه CPY بروید. این آدرس به صورت پیش فرض بدین صورت می باشد:

C: / Users / / Documents / CPY_SAVES



و حالا روی پوشه CPY_SAVES راست کیک کنید و به بخش Properties بروید. بر روی گزینه Advanced کلیک کنید. مطمئن شوید که تیک گزینه ی Allow files in this folder to have … فعال باشد. برای آموزش راحت تر، روی اینجا کلیک کنید تا عکس مربوطه نمایش داده شود.

اگر با این موضوع مشکل شما حل نشد، لطفا فایل CPY.ini را باز کنید. خطی که با SavePath آغاز می شود را به یک آدرس دیگر تغییر دهید. سپس بازهم مطمئن شوید که این پوشه جدید دارای قابلیت Allow files in this folder to … می باشد. مثلا به درایو D پوشه ی FC5_DLHA بخواهیم تغییر دهیم به این صورت خواهد شد:

“SavePath”=”D:FC5_DLHA”

=========

روی بازی کلیک میکنم و اجرا نمی شود؟ یا چندثانیه بالا می آید و سریعا بسته می شود؟

این مشکل دلایل بسیار متعددی دارد که رعایت تمامی آن ها برای رفع مشکل الزامی هست. به ترتیب:

1) اگر از کاربرانی هستید که CPUهای AMD دارند، یا از CPUهای قدیمی Intel استفاده می کنید، حتما مطمئن شوید که CPU شما از SSE 4.1 و SSE 4.2 پشتیبانی می کند. این موضوع را به راحتی می توانید با اجرای نرم افزاری مثل sdsds تست کنید. اگر CPU شما از این دو مورد SSE 4.1 / 4.2 پشتیبانی نکند، به هیچ وجه نمی توانید بازی را اجرا کنید.

2) عزیزانی که کارت گرافیک nVIDIA دارند توجه کنند که توی NVidia control panel قسمت manage 3d settings آپشن FXAA روی off گذاشته و سپس بازی را اجرا کنند. هم چنین این روش را می توانید بصورت کلی (global) انجام داده یا این که این تغییرات را بر روی فایل اجرایی بازی به صورت انحصاری اضافه کنید.

3) فعال سازی گزینه ی Vsync به On را انجام دهید.

4) حتما از آخرین نسخه کارت گرافیک خود استفاده کنید. آخرین نسخه کارت گرافیک nVIDIA را از اینجا و آخرین نسخه کارت گرافیک AMD را از اینجا دریافت کنید.

5) حتما مطمئن شوید که سیستم شما، از حداقل سیستم مورد نیاز بیشتر است. اگر سیستم شما کمی هم پایین تر باشد، امکان اجرای بازی را نخواهید داشت.

6) حتما از ویندوز 10، آخرین آپدیت که در دانلودها می باشد استفاده کنید. سایر ویندوزها به هیچ وجه مورد تایید وبسایت دانلودها نیستند.

7) مطمئن شوید که دیتای شما کاملا سالم و مطابق با نسخه CPY می باشد. فایل مربوط به SFV سالم نسخه CPY در بخش آموزش انتقال نسخه فول آنلاک 3DM به نسخه کرک شده CPY قرار دارد.

8) توصیه اکید می شود تا بازی را در درایوی که ویندوز شما می باشد (اکثرا C) نصب کنید. این نکته را جدی بگیرید!

9) برخی از کاربران با غیرفعال کردن کارت شبکه و وایرلس خود توانسته اند بازی را اجرا کنند.

مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Far Cry 5 Dead Living Zombies برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 5 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 6 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 7 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 8 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 9 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 10 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 11 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 12 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش