عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Rise of the Ronin دارای سه حالت دشواری خواهد بود تعداد بازیکنان LEGO Fortnite از Fortnite Battle Royale بیشتر است دانلود مود The Spike Volleyball Story 4.1.3 - بازی والیبال اسپایک اندروید شایعه: رویداد State of Play پلی استیشن در چند هفته آینده برگزار خواهد شد دانلود مود بازی Project Breach 2 CO-OP CQB FPS برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Like a Dragon: Infinite Wealth فعلا به Game Pass نمی آید

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth فعلا به Game Pass نمی آید

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth فعلا به Game Pass نمی آید RGG Studio، استودیوی توسعه بازی ژاپنی که به دلیل بازی های اکشن نقش آفرینی خود مانند سری Yakuza و Judgment شناخته می شود، در مورد انتشار L

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth فعلا به Game Pass نمی آید

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth فعلا به Game Pass نمی آید

RGG Studio، استودیوی توسعه بازی ژاپنی که به دلیل بازی های اکشن نقش آفرینی خود مانند سری Yakuza و Judgment شناخته می شود، در مورد انتشار Like a Dragon: Infinite Wealth، DLC جدیدترین نسخه خود Like a Dragon اظهار نظر کرد. بازی Yakuza و Judgment را در Game Pass در دسترس قرار داده است، اما ظاهرا هیچ برنامه ای برای انتشار Like a Dragon: Infinite Wealth در این سرویس اشتراکی ندارد.

Like a Dragon نسخه جدید سری Yakuza است که در سال 2020 منتشر شد و بازیگران جدیدی را معرفی کرد، اما هنوز هم در دنیای Kiryu Kazuma اتفاق می افتد. Like a Dragon یک بازی نقش آفرینی کلاسیک بود که از عناصر شبیه نگار بازی های قدیمی Yakuza مانند نبرد مبتنی بر نوبتی و سیستم مبارزات کلاسیک استفاده می کرد.

Like a Dragon: Infinite Wealth اولین و تنها DLC برای Like a Dragon است که در اکتبر 2021 منتشر شد. این بسته شامل ماموریت های جدید، شخصیت های جدید قابل بازی، لباس های جدید برای شخصیت ها و موارد دیگر است.

RGG Studio در مصاحبه ای با GamingBolt اظهار داشت که هیچ برنامه ای برای انتشار Like a Dragon: Infinite Wealth در Game Pass ندارد. آنها گفتند که دلیل این امر این است که آنها می خواهند بازیکنان بازی کامل را تجربه کنند و نمی خواهند که صرفاً یک DLC را به صورت رایگان در دسترس قرار دهند.

این خبر ممکن است برای برخی از بازیکنان ناامید کننده باشد، زیرا Game Pass به محبوبیت زیادی دست یافته است و بسیاری از بازیکنان دوست دارند بازی های خود را از طریق این سرویس اشتراکی تجربه کنند. با این حال، RGG Studio دلایل خود را برای این تصمیم دارد و این تصمیم آنها است.

در حال حاضر، تنها راه برای تجربه Like a Dragon: Infinite Wealth خرید بازی Like a Dragon و سپس خرید DLC است. این DLC با قیمت 19.99 دلار در دسترس است.

بازی Like a Dragon و DLC آن در حال حاضر برای PlayStation 4، Xbox One، PC و Stadia در دسترس هستند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth فعلا به Game Pass نمی آید - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش