عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Sketchys Contract برای کامپیوتر دانلود مود بازی Drift Max – Car Racing برای اندروید بازی Starfield در سال 2024 به تنظیمات گیم‌پلی جدید، گزینه‌های ساخت کشتی و موارد دیگر مجهز خواهد شد دانلود بازی Shadows of Doubt برای کامپیوتر دانلود مود بازی Exploding Kittens برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی The Outer Worlds در فروشگاه Epic Games Store رایگان شد

بازی The Outer Worlds در فروشگاه Epic Games Store رایگان شد

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games Store در دسترس است The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition، یک بسته الحاقی برای بازی نقش آفرینی علمی تخیلی Obsidian En

بازی The Outer Worlds در فروشگاه Epic Games Store رایگان شد

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games Store در دسترس است

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition، یک بسته الحاقی برای بازی نقش آفرینی علمی تخیلی Obsidian Entertainment The Outer Worlds، تا تاریخ 13 ژانویه 2024 به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games Store در دسترس است.

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition شامل بازی اصلی و تمام محتوای DLC است. این بازی یک RPG علمی تخیلی است که در آن بازیکنان در نقش یک Spacer's Choice Indentured Servant بازی می کنند که سعی دارد از یک مستعمره فضایی فرار کند.

بازیکنان در این بازی می توانند با شخصیت های مختلف تعامل داشته باشند، ماموریت های مختلفی را انجام دهند و جهان بازی را کاوش کنند. بازی دارای گرافیک زیبا، گیم پلی جذاب و داستانی گیراست.

اگر به بازی های علمی تخیلی و RPGs علاقه دارید، The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition یک بازی عالی برای شما است. این بازی به طور رایگان در فروشگاه Epic Games Store در دسترس است و تا 14 مارس رایگان خواهد بود.

در اینجا خلاصه ای از ویژگی های بازی The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition آورده شده است:

  • داستانی جذاب و گیرا
  • جهان بازی بزرگ و پر جزئیات
  • گیم پلی جذاب و متنوع
  • گرافیک زیبا و خیره کننده
  • صداگذاری خوب

اگر از بازی رایگان The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition لذت بردید، می توانید نسخه Deluxe Edition آن را با تخفیف 50 درصد خریداری کنید. این نسخه شامل بازی اصلی، تمام محتوای DLC، و چند آیتم انحصاری دیگر است.

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition یک بازی عالی است که طرفداران بازی های علمی تخیلی و RPGs باید آن را تجربه کنند. این بازی به طور رایگان در فروشگاه Epic Games Store در دسترس است و تا 14 مارس رایگان خواهد بود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی The Outer Worlds در فروشگاه Epic Games Store رایگان شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش