عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی A Jugglers Tale برای کامپیوتر دانلود مود بازی Zombie Shooter: Offline Game برای اندروید تریلر گیم پلی شخصیت Zafina بازی Tekken 8 منتشر شد دانلود Paper.io 2 v3.16.0 - بازی مارهای مکعبی 2 اندروید + مود دانلود بازی Return to Monkey Island برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Front Mission 1st: Remake بروزرسانی جدیدی دریافت می کند

Front Mission 1st: Remake بروزرسانی جدیدی دریافت می کند

Front Mission 1st: Remake بروزرسانی جدیدی دریافت می کند Front Mission 1st: Remake، بازسازی بازی کلاسیک نقش آفرینی تاکتیکی سال 1995، به زودی با چندین ویژگی جدید و هیجان انگیز به روز می شود. این به روز

Front Mission 1st: Remake بروزرسانی جدیدی دریافت می کند

Front Mission 1st: Remake بروزرسانی جدیدی دریافت می کند

Front Mission 1st: Remake، بازسازی بازی کلاسیک نقش آفرینی تاکتیکی سال 1995، به زودی با چندین ویژگی جدید و هیجان انگیز به روز می شود. این به روزرسانی در اواخر ماه ژانویه منتشر خواهد شد و از طریق یک به روزرسانی رایگان در دسترس خواهد بود.

یکی از بزرگترین ویژگی های این به روزرسانی، افزودن چندنفره داغ است. این به بازیکنان این امکان را می دهد تا با دوستان خود به صورت محلی بازی کنند. در این حالت، بازیکنان می توانند با یکدیگر تیم تشکیل دهند یا به عنوان حریفان با یکدیگر مبارزه کنند.

ویژگی جدید دیگر، مزدوران قابل بازی است. این ویژگی به بازیکنان این امکان را می دهد تا شخصیت های جدیدی را برای بازی خود ایجاد کنند. این مزدوران می توانند از طریق یک سری ماموریت ها و چالش ها باز شوند.

این به روزرسانی همچنین شامل چندین بهبود دیگر مانند تعادل بازی، رفع اشکالات و محتوای جدید خواهد بود.

Front Mission 1st: Remake یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی است که در سال 2022 برای PlayStation 4، PlayStation 5 و PC منتشر شد. این بازی در مورد یک گروه از مزدوران است که در یک جنگ جهانی آینده درگیر هستند. بازیکنان باید از تانک های نمادین Wanzers برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند.

Front Mission 1st: Remake با استقبال خوبی از سوی منتقدان روبرو شد و به دلیل گرافیک، گیم پلی و داستان خود مورد تحسین قرار گرفت. این بازی همچنین به موفقیت تجاری دست یافت و بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Front Mission 1st: Remake بروزرسانی جدیدی دریافت می کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش