عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Domino Dreams برای اندروید دانلود PewDiePie’s Tuber Simulator MOD 2.16.0 - بازی شبیه ساز یوتیوبر اندروید + مود بروزرسانی بزرگ Starfield در این ماه با بیش از 100 رفع مشکل منتشر می شود دانلود Jumping Ninja Battle 2 Player v4.1.7 - بازی نبرد پرش نینجا 2 نفره اندروید + مود آموزش رفع ارور needs to be online to update در Steam
صفحه اصلی   اندروید   دانلود نجات طرفدار - بازی رضا پیشرو مشکل داری؟ برای اندروید

دانلود نجات طرفدار - بازی رضا پیشرو مشکل داری؟ برای اندروید

بازی نجات طرفدار رضا پیشرو بر اساس ویدیو وایرال و خنده داری است که رضا پیشرو در اینستاگرام خود منتشر کرد ساخته شده است و کاملا بر اساس چهره و لباس داخل ویدیو توسط عرفان سلیمانی ساخته و منتشر شده است.

دانلود نجات طرفدار - بازی رضا پیشرو مشکل داری؟ برای اندروید

بازی نجات طرفدار رضا پیشرو بر اساس ویدیو وایرال و خنده داری است که رضا پیشرو در اینستاگرام خود منتشر کرد ساخته شده است و کاملا بر اساس چهره و لباس داخل ویدیو توسط عرفان سلیمانی ساخته و منتشر شده است. این بازی خنده دار را می توانید هم اکنون از وب سایت گیم تن دانلود کنید.

بازی دارای مراحل مختلف و سطوح دشواری مختلفی می باشد که در طول بازی با آن روبرو می شوید و باید طرفداران را در طی هر مرحله نجات دهید و از اشتباه پرهیز کنید.  همچنین در طول بازی، می‌توانید با شخصیت‌های همراه همکاری کنید. آنها می‌توانند به شما در پیشبرد ماموریت‌ها، ارائه نکات و توصیه‌های مفید و حتی ارائه قدرت‌ها و توانمندی‌های خاص کمک کنند. با گرافیکی زیبا، صداگذاری مهیج و داستان مفصل، نجات طرفدارا – رضا پیشرو سعی می‌کند شما را به دنیای هیجان‌انگیز این قهرمان فریبا و جذاب بکشاند. آیا می‌توانید همه چیز را برای نجات طرفداران و جهان به تعادل برسانید؟

منبع توضیحات : گیم روید

توجه توجه : با توجه به شایعات مختلف در مورد بد افزار بودن این بازی لذا در مرحله اول نصب این بازی کاملا به خود شما مربوط بوده و ما هیچگونه پاسخگویی در رابطه با مشکلات آن نداشته و نخواهیم داشت.

توجه 2 : در صورت نصب به هیچ عنوان هیچگونه دسترسی به بازی ندهید نه دوربین نه مخاطب و نه هیچ چیز دیگر. 

باز هم اعلام می کنیم تیم گیم تن هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات بازی ندارد پس اگر مشکلی برای شما پیش آمد مسئولیت آن با خود شما خواهد بود. باز هم می گیم این ها شایعات بوده و تایید و تکذیب نمی کنیم.

ویژگــی های بازی
    + رضا پیشرو
    + مراحل مختلف
    + قابلیت همکاری با شخصیت ها
    + گرافیک قابل قبول
    + گیم پلی روان
گالری تصاویر
دانلود نجات طرفدار - بازی رضا پیشرو مشکل داری؟ برای اندروید دانلود نجات طرفدار - بازی رضا پیشرو مشکل داری؟ برای اندروید دانلود نجات طرفدار - بازی رضا پیشرو مشکل داری؟ برای اندروید
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

اندروید 5.1 به بالا

راهنمــای نصــب بازی

توجه توجه : با توجه به شایعات مختلف در مورد بد افزار بودن این بازی لذا در مرحله اول نصب این بازی کاملا به خود شما مربوط بوده و ما هیچگونه پاسخگویی در رابطه با مشکلات آن نداشته و نخواهیم داشت.
ما شایعات را تایید و تکذیب نمی کنیم پس مسئولیت نصب بازی با خود شما می باشد.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 28 مگابایت
  • تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • فرمت: APK
  • شرکت سازنده: عرفان سلیمانی
  • نسخه: 2.1
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود نجات طرفدار - بازی رضا پیشرو مشکل داری؟ برای اندروید - Download

لینک کمکی - آپلودبوی download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش