عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
سیفو 3 میلیون نسخه فروخت، سازنده بازی با لباس‌های جدید جشن می‌گیرد! Detroit: Become Human به فروش 9 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است دانلود Rage Road 1.3.22 - بازی جاده خشم اندروید + مود دانلود مود بازی The Longing برای اندروید دانلود ترینر بازی سقوط اطلس Atlas Fallen
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: بازی Marvel's Blade انتظار می‌رود در سال 2027 منتشر شود

شایعه: بازی Marvel's Blade انتظار می‌رود در سال 2027 منتشر شود

شایعه: بازی Marvel's Blade انتظار می‌رود در سال 2027 منتشر شود طبق گزارشی جدید، Marvel's Blade، بازی جدیدی در دنیای ابرقهرمانان مارول، انتظار می‌رود در سال 2027 منتشر شود. این گزارش توسط وب

شایعه: بازی Marvel's Blade انتظار می‌رود در سال 2027 منتشر شود

شایعه: بازی Marvel's Blade انتظار می‌رود در سال 2027 منتشر شود

طبق گزارشی جدید، Marvel's Blade، بازی جدیدی در دنیای ابرقهرمانان مارول، انتظار می‌رود در سال 2027 منتشر شود. این گزارش توسط وب‌سایت Gamingbolt منتشر شد و ادعا می‌کند که این تاریخ انتشار داخلی است، به این معنی که توسعه‌دهندگان بازی به این تاریخ امیدوارند.

با این حال، شایان ذکر است که این تاریخ انتشار هنوز رسمی نیست و ممکن است تغییر کند. Marvel و توسعه‌دهنده بازی، PC Games Studio، هنوز هیچ تاریخ انتشار رسمی را اعلام نکرده‌اند.

بازی Marvel's Blade قرار است یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز باشد که در آن بازیکنان در نقش Blade، یک نیمه‌مرده شکارچی خون‌آشام، بازی خواهند کرد. این بازی قرار است برای کنسول‌های نسل بعدی و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

این خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران Blade و بازی‌های ابرقهرمانی است. Blade یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان مارول است و بازی جدید او می‌تواند چیزی باشد که طرفداران مدت‌ها منتظرش بودند.

در حال حاضر، ما باید منتظر بمانیم تا Marvel و PC Games Studio اطلاعات بیشتری در مورد بازی منتشر کنند. ما مطمئناً شما را در جریان هرگونه خبر جدید قرار خواهیم داد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: بازی Marvel's Blade انتظار می‌رود در سال 2027 منتشر شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش